realme se poprvé představilo na Paris Fashion Week, prostřednictvím designu spojuje svět technologie a módy

Paříž, 3. března 2022 – realme, světově nejrychleji rostoucí značka chytrých telefonů, představila na Paris Fashion Week řadu 9 Pro spolu s pouzdrem ve tvaru kabelky speciálně vyvinutým pro tyto modely chytrých telefonů. Firma znovu potvrdila, že slogan „Dare to Leap“, který používá, se vztahuje nejen k samotným přístrojům, ale také k jejich designu a způsobu, jakým značka komunikuje se svými uživateli.

Pouzdro je navrženo pro modely 9 Pro, které realme představilo jako své první novinky tohoto roku. realme 9 Pro+ se může pochlubit prvním fotoaparátem Sony IMX766 OIS v segmentu střední třídy, duálními stereo reproduktory s Dolby Atmos, Ultra Smooth displejem s vysokou obnovovací frekvencí procesorem Dimensity™ 920 5G a designem Light Shift, díky němuž zadní strana telefonu mění na přímém světle barvy.

Když se móda potká s technologií

Když se krásné doplňky potkají se špičkovou technologií, vznikne prostor k jedinečné spolupráci. Kodaňská módní značka HELIOT EMIL se věnuje inovativnímu designu a technickému procesu, který ve všech svých produktech kombinuje formu a funkci, což ideálně odpovídá designové filozofii realme.

Heliot Emil a realme Design Studio se nechali inspirovat designem Light Shift a společně vytvořili pouzdro s hrudním popruhem pro všechny milovníky technologie a módy. A na základě této spolupráce Heliot Emil představil pouzdro na přehlídkovém molu Paris Fashion Week 2022.

První pouzdro s hrudním popruhem na smartphone s designem Light Shift

Navržené pouzdro na telefon realme 9 Pro v sobě snoubí krásu s účelností. Poskytuje ochranu objektivu, která uživatelům dovoluje telefon rychle vytáhnout a snadno využít telefon k pouličnímu focení. Zároveň nechává pouzdro vyniknout “chameleonský efekt”, kdy vlivem slunečního záření nebo UV světla změní zadní strana telefonu barvu z modré na červenou, jako když vychází slunce. 

Hra se světlem se stává v poslední době trendem a sáhla po ní řada velkých značek jako například Coca Cola, Louis Vuitton, Maison Margiela nebo Island Stone.

Technologická značka, která vždy udává trendy

Není to poprvé, co se realme pustilo do vod designu a módy. Už v roce 2020 založilo své Design Studio v roce 2020. Jde o nezávislý tým designerů, kteří dávají průmyslový a vizuální vzhled produktům realme. Jako první designové studio v oboru mobilních telefonů již spolupracovalo s řadou průkopniků mezi designéry, včetně Eddieho Opary, hlavního designéra Pentagramu; Naota Fukasawy, japonského mistra současného průmyslového designu a Jose Levyho, spolupracovníka společnosti Hermès. Tentokrát realme Design Studio oslovilo zakladatele HELIOT EMIL, kteří se snaží rozvířit svět designu spojením technologie a módy. 

realme jako značka, která bere v potaz potřeby mladých, nabízí nejen výkonné a designové produkty udávající trendy, ale vytváří i odpovídající vlastní kulturu. realme proto přispívá k tvorbě originální hudby, módy i špičkového nového průmyslového designu. Spojením kultury mladých s technologickým průmyslem si realme buduje svou vlastní image založenou na stejných hodnotách s mladými spotřebiteli – na odvaze udělat skok vpřed a předčít vlastní očekávání. 

O realme:

realme je rychle se rozvíjející světová konzumní technologická společnost, která zlepšuje trh AloT a smartphonů vyvíjením snadno přístupných moderních technologií. Poskytuje mladým uživatelům škálu designových smartphonů a stylových zařízení s prémiovou kvalitou a trendy vzhledem za rozumnou cenu. 

Založené Sky Lim v roce 2018 a řízené mottem “Dare to Leap”, realme je 7. největší světová smartphone firma. Podle výzkumů Q2 2021, realme vstoupilo na 61 trhů po celém světě, včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního Východu, Afriky a Jižní Ameriky, s celosvětovým počtem nad 100 miliónů uživatelů. Pro vice informací, navštivte www.realme.com 

O značce HELIOT EMIL

Kodaňskou značku HELIOT EMIL založili bratři Julius a Victor, kteří značku pojmenovali po svém pradědovi. Zkoumáním vztahu mezi tvarem a funkcí a experimentálními metodami se HELIOT EMIL snaží vyvolat diskuse v rámci kreativního průmyslu. 

Podvratná a monochromatická skandinávská image v kombinaci s materiály, látkami a ozdobami vyvinutými na zakázku vzbuzuje pozornosti vůči každému detailu. Designér Julius Juul čerpá z provokujících témat a zvědavosti, které vyvolává jejich kreativní ztvárnění. To se odráží v každé kolekci od HELIOT EMIL.