iDNES Premium slaví 100 000 aktivních předplatitelů a je mediálním partnerem dvou utkání 2022 NHL Global Series v Praze, včetně exkluzivního předprodeje

Už na 100 tisíc aktivních předplatitelů využívá výhod unikátního projektu iDNES Premium! Patří do portfolia mediální skupiny MAFRA a nabízí prémiový obsah doplněný o atraktivní benefity. iDNES Premium se navíc stalo také mediálním partnerem dvou utkání 2022 NHL Global Series a díky tomu mají předplatitelé možnost zažít jedinečnou atmosféru zápasů 7. a 8. října v Praze. Exkluzivní předprodej vstupenek pro členy bude spuštěn prostřednictvím iDNES Premium v pondělí 25. dubna v 9 hodin a potrvá do pátku 29. dubna do 9 hodin, na www.idnes.cz/premium.

„iDNES Premium je aktuálně největším zpravodajským webem s předplatným na českém trhu. Dosažení milníku 100 tisíc předplatitelů je dalším důležitým krokem v dlouhodobé strategii Mafry a potvrzením, že uživatelé prémiového obsahu kvitují unikátní spojení výběru toho nejlepšího z titulů našeho portfolia, doplněné o exkluzivní materiály a další porci atraktivních výhod,” uvedl Štěpán Košík, předseda představenstva MAFRA, a.s. a dodal: „Dosavadní zájem o iDNES Premium nás samozřejmě velmi těší. Jsme si ale vědomi, že obsah iDNES Premium musíme dále rozvíjet a zlepšovat, aby co nejlépe reagoval na potřeby a přání uživatelů.” 

Prémiové články a seriály, prémiový sport, prémiové vstupenky na atraktivní akce s možností přednostního nákupu, filmové zážitky online zdarma dvakrát týdně, každý měsíc pestrá nabídka audioknih a e-knih zdarma či se slevou i zdravotní výhody. To všechno a ještě mnohem víc nabízí svým členům iDNES Premium. Dosud si uživatelé v rámci iDNES Premium přečetli více než 26 tisíc prémiových článků na portálech iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz, 97 741krát si stáhli k poslechu audioknihy, 50 022krát stáhli e-knihy, 112 804krát si přehráli filmy online a nakoupili 41 256 vstupenek na vybrané koncerty a kulturní akce v předprodejích nebo za zvýhodněných podmínek.* 

Součástí předplatného iDNES Premium je také přístup k digitálnímu předplatnému deníků MF DNES, Lidové noviny nebo řady oblíbených časopisů, jako je například týdeník Téma.

Přednostní nákup vstupenek na NHL, zvýhodněné roční předplatné i exkluzivní soutěže

  • Členství v iDNES Premium umožňuje přednostní nákup vstupenek na dvě dnes ohlášená utkání základní části 2022 NHL Global Series: San Jose Sharks vs Nashville Predators, která se odehrají ve dnech 7. a 8. října v pražské O2 areně. Předplatitelé si budou moci prostřednictvím iDNES Premium přednostně zajistit vstupenky již od pondělí 25. dubna od 9 hodin (do pátku 29. dubna do 9 hodin), a získají tak významný náskok před zahájením veřejného prodeje. 
  • U příležitosti dosažení hranice 100 tisíc členů je nyní jako dárek k dispozici také zvýhodněné roční předplatné iDNES Premium pro první rok za cenu 199 Kč (nabídka platí od 21. 4. do 28. 4. 2022).
  • Nejen na sportovní fanoušky z řad členů iDNES Premium čekají rovněž soutěže o lukrativní ceny, jako jsou například zájezdy na závody Formule 1 nebo VIP vstupenky na zápasy MMA.

Více informací o aktuální nabídce a výhodách iDNES Premium naleznete na www.idnes.cz/premium 

*Poznámka: Údaje platné k 21. 4. 2022

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,24 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,4 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 4,94 milionu čtenářů, což představuje 55,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,4 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží většinový podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem koncernu Agrofert.