Značka Česká chuť nabízí také produkty z přeštického vepřového

Sortiment uzenin nesoucí značku Česká chuť tvoří téměř tři desítky produktů a nabízí také výrobky z oblíbeného přeštického vepřového. Kromě rozšíření nabídky prošly uzeniny také revizí složení a změnou obalů. Vyrobené jsou, tak jako všechny produkty této značky, výhradně českými dodavateli a z českých surovin, mohou proto být označené českou vlajkou s logem Česká potravina.  

Nabídka uzenin se rozšířila také o tři produkty z přeštického vepřového masa – kvalitní šunku s tukovým krytím, které jí dodává delikátní chuť a šťavnatost, dále pak poctivou klobásu s 95 % masa a lahodnou pečenou slaninu. 

Zákazníci ocení unikátnost a vynikající kvalitu přeštického masa

„Přeštické plemeno bylo vyšlechtěno v oblasti západních Čech. Bývá označováno za původní české plemeno, případně jako prase s rodokmenem a vyznačuje se pomalejším růstem,“ vysvětluje Renata Veselá, senior manažerka sortimentu uzenin obchodů Albert. 

Přeštické maso je maso z prasat přeštického černostrakatého plemene, jejichž svalovina je oproti jiným druhům více mramorovaná tukem. Pokud zákazníci hledají voňavé, šťavnaté, kvalitní a v neposlední řadě chutné vepřové maso, je přeštické vepřové tou pravou volbou, protože jak je známo, tuk je nositelem chuti. Vzhledem k jeho kvalitativním vlastnostem se nabízí toto specifické české maso využít i pro výrobu uzenin,“ doplňuje za dodavatele Uzeniny Příbram Andrea Waldhauserová, manažerka kvality.

Změna obalů i revize složení

Nové produkty přicházejí navíc v recyklovatelném obalu. Došlo také k revizi složení. „U produktů jsme hodnotili a testovali složení i chuť. Vždy dbáme na to, aby obsahovaly co nejméně tzv. éček a neustále snižujeme obsah soli. Cílem je nabídnout zákazníkům výrobky s co nejkvalitnějším složením,“ vysvětluje Renata Veselá.

Sortiment uzenin pod značkou Česká chuť tvoří téměř tři desítky položek od kvalitních šunek přes masové klobásy, trvanlivé i měkké salámy, párky či uzené produkty až po zabíjačkovou řadu, která je dostupná sezónně a v níž zákazník najde jelítkový a jitrnicový prejt nebo samotné jitrnice. 

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 30 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 330 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 20 000 zaměstnanců.
  • Činnost obchodů Albert oceňují i odborníci. V roce 2019 získala společnost Albert cenu Odpovědný zahraniční investor, kterou uděluje vláda za aktivitu v oblasti společenské odpovědnosti, zlepšování životního prostředí a podporu regionů a dobrovolnictví.
  • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Od roku 2017 prošla rekonstrukcí a modernizací již více než polovina prodejen Albert v Česku.  
  • Nadační fond Albert založil Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
  • Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi

Více informací: