To není balík. Balíkový přepravce GLS spustil mezinárodní kampaň

  • Kampaň demonstruje osobní přístup GLS k příjemcům balíků 
  • Vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou dentsuACHTUNG! a navazuje na loňský rebranding značky GLS 

Praha, 9. června 2022Přepravní společnost GLS odstartovala mezinárodní kampaň, která je po loňském rebrandingu dalším krokem v budování značky. Kampaní vytvořenou ve spolupráci s kreativní agenturou dentsuACHTUNG! přepravce demonstruje jednu ze svých předních vlastností – osobní přístup k příjemcům balíků. Celou kampaň provází motto „To není balík“

Společnost GLS v Evropě a Severní Americe oficiálně odstartovala kampaň, která je postavena na myšlence, že pro odesílatele i příjemce nikdy nejde o pouhý balík. Celá kampaň stojí na klíčových momentech interakce kurýrů GLS se zákazníky při vyzvednutí a doručení zásilky. Ilustruje, že každá zásilka znamená mnohem víc než jen v ní obsažené zboží. Obsahuje naděje, sny a ambice. Celou kampaň doprovázející videa znázorňující význam služeb GLS v každodenním životě lidí. „V minulém roce jsme udělali několik důležitých kroků k posílení naší značky na trhu B2C a našeho cíle stát se oblíbeným balíkovým přepravcem. Mezinárodní kampaň je dalším logickým krokem ve vyprávění našeho příběhu, a to na všech trzích,” říká Marleen Rooders, Senior Manager Group Strategy, Marketing & Communications skupiny GLS. 

Kampaň vytvořená ve spolupráci s kreativní agenturou dentsuACHTUNG! odráží přístup GLS k doručování balíků. „Abychom ukázali osobní přístup GLS, v jehož centru jsou lidé, rozhodli jsme se zaměřit na osobu, která balík přebírá. Pro příjemce se nikdy nejedná jen o balík, protože jeho obsah mu do života přináší určitou hodnotu. Ve všech situacích, které v kampani ukazujeme, je něco tak jednoduchého, jako doručování balíků, spjato s jedinečnými emocemi. Brandové motto Parcels to People toto celé vystihuje ve třech slovech,” říká Diederik Mulder, umělecký ředitel společnosti dentsuACHTUNG!.

Pavel Včela, ředitel společnosti GLS Česká republika uvádí: „Jsme velmi rádi, že naše nová mezinárodní kampaň podtrhuje to, na čem GLS v České republice pracuje již 17 let. Být jedničkou v oblasti kvality, která mimo spolehlivé přepravy nabízí i osobní přístup ke všem zákazníkům – odesílatelům i příjemcům balíků. Těm, kteří nás ještě dobře neznají, chceme ukázat, kdo skutečně jsme, a za čím si stojíme.” 

Komunikace kampaně proběhne pomocí tří videí na sociálních sítích a pomocí digitální reklamy. Spuštěna byla po celé Evropě a Severní Americe v pondělí 30. května 2022. 

Pro více informací navštivte naše webové stránky gls-group.com

O GLS Group 

GLS Group je předním poskytovatelem mezinárodní balíkové přepravy. Společnost svým zákazníkům napříč 40 zeměmi poskytuje spolehlivé a kvalitní zásilkové služby doplněné o nákladní a expresní služby. Díky rozsáhlé mezinárodní síti a výborným znalostem lokálního trhu mohou zákazníci očekávat bezproblémové, flexibilní a osobní služby napříč Evropou i mimo ni. GLS rovněž působí prostřednictvím dceřiných společností, které má ve stoprocentním vlastnictví také v Kanadě a na západním pobřeží USA. Síť GLS se skládá ze 120 ústředních a regionálních překladišť a z 1 600 dep, které jsou podporovány přibližně 37 000 dodávkami a 4500 nákladními vozy. GLS zaměstnává přibližně 21 000 lidí. V roce 2021/22 dosáhla společnost GLS rekordních zisků ve výši 5 miliard EUR a navzdory globálním výzvám doručila 870 milionů balíků.