Nová aplikace WE|DO umí změnu data doručení i přesměrování do výdejního místa nebo boxu

Praha 15. června – Klienti WE|DO mohou nově jednoduše měnit čas a způsob doručení své zásilky. Logistický operátor spouští novou aplikaci, ve které klade důraz především na to, aby mohl doručit zásilku v čase a na místo, které klientovi maximálně vyhovuje.

Po nedávném otevření tzv. superhubu v Ostředku u D1 přichází WE|DO s další novinkou mířící na zlepšení a zjednodušení pohodlí zákazníků. Spouští novou mobilní aplikaci dostupnou pro Androidy i iPhone. „Zákazníci tak získávají rychlý, jednoduchý a pohodlný přehled o tom, kde se jejich zásilka právě teď nachází. Vycházíme jim také vstříc
v pohodlné možnosti změnit doručení. Pokud se klientovi datum doručení nehodí, rychle jej v aplikaci změní. Případně může změnit způsob doručení a vybrat si pro něj nejdostupnější výdejní místo nebo box,“ vysvětluje hlavní novinky generální ředitel WE|DO Daniel Mareš.

WE|DO při vytváření aplikace kladlo důraz především
na komfort klienta. „Úspěšná budoucnost celého našeho trhu je postavena na tom, že doručovací společnost doveze zásilku  klientovi v čase a na místo, které mu vyhovuje. Zákazník proto musí mít možnost kdykoli lehce a rychle změnit místo a čas doručení dle svých možností a potřeb.
A musí vědět, že  tyto změny s dopravcem rychle vyřeší. Právě to pro nás bylo hlavním cílem při vývoji aplikace,“
dodává Daniel Mareš.

Nová aplikace tedy poskytuje standardní základní informace
o zásilce: její stav, očekávané doručení, kontakt na kurýra, odesílatele, částku i způsob platby. 

Pokud ale klientovi očekávaný čas doručení nevyhovuje, může jej změnit na jiný den nebo si poslat zásilku na výdejní box či výdejní místo. „Právě flexibilita doručení
a možnost vybrat si z doručení na adresu, na výdejní místo nebo do boxu je od počátku základním kamenem naší filozofie,“ připomněl Daniel Mareš. Součástí aplikace je
tak i přehled výdejních boxů a míst v nejbližším okolí dle zákazníkovy volby. 

Aplikace dále nabízí archiv již doručených zásilek nebo bude klienty informovat o dalších novinkách WE|DO. Historie dřívějších zásilek přitom do budoucna umožní poskytovat klientovi další služby – např. možnost přednastavení nejčastěji využívaných výdejních boxů nebo alternativních míst doručení zásilky. 

WE|DO má za sebou rychlý loňský růst a vybudování solidní zákaznické základny.
Od začátku letošního roku se proto soustředí především na zlepšení komfortu klienta
a na větší jednoduchost služeb. Právě nová mobilní aplikace je zřejmě nejvýraznější novinkou, postupně v průběhu roku ale WE|DO spouští řadu dalších vylepšení mířících
na pohodlnou obsluhu klienta.

„Chceme zákazníky ještě více opečovávat. Naše letošní investice proto míří i do dalších novinek zlepšujících zákaznickou zkušenost. Často jsou to jen drobnosti, které ale klientovi ulehčí nebo zlepší den. Cíl je jediný: dopravit objednávku ke klientovi rychleji, spolehlivěji
a v časech, kdy to preferuje on sám,“ uzavřel Daniel Mareš.

V letošním roce tak WE|DO už mj. spustilo např. semafor vytíženosti jednotlivých dep nebo chatbota na svém webu. Největší letošní investice WE|DO je nicméně otevření superhubu v Ostředku u D1, který výrazně navýší kapacity operátora, a to nejen pro letošek, ale především do budoucnosti. WE|DO také zahájilo svou zahraniční expanzi otevřením prvního depa v Bratislavě a pokračuje v rozšiřování své sítě výdejních míst a boxů.

O WE|DO CZWE|DO CZ je logistický operátor, který v současnosti spolupracuje s 300 kurýry, více než
1 200 výdejními místy a provozuje přes 100 výdejních boxů, zásilky kromě ČR doručuje
i na Slovensko. Jeho dlouhodobou ambicí je maximálně přizpůsobit doručování zásilek zákazníkům a jejich potřebám. Vlastníkem společnosti je polská skupina Allegro, největší e-commerce společnost evropského původu.