Marketingovou a poradenskou společnost Proficio, jednu z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě, si pro spolupráci vybrala česko-kanadská technologická společnost Ataccama. Proficio tak navázalo na své rozšiřující se jak klientské, tak zaměstnanecké řady. V loňském roce firma začala pracovat například pro firmu Bezrealitky, pojišťovnu Direct či společnost Roger a další. Svůj tým pak rozrostla o 6 nových tváří. Naposledy v lednu tohoto roku do Proficia nastoupil Jakub Kaláb, a to na pozici manažera Business Intelligence týmu. Vývoj firmy v loňském roce Proficio podpořilo i otevřením nových kanceláří v centru Prahy. V roce 2022 pak společnost nabrala dynamické tempo. A plánuje navazovat další spolupráce i se rozvíjet interně.
V rámci spolupráce se společností Ataccama je hlavním cílem řízení performance kampaní doručovat relevantní leady – proměny návštěvníka v zájemce a zákazníka. Tento úkol se již za první měsíce spolupráce Proficiu podařilo úspěšně naplnit. Řízení performance kampaní si Proficio přebírá nejen pro Českou republiku, Slovensko, Polsko, regiony DACH a UK, ale i v rámci USA, Kanady či například zemí Asijsko-pacifického regionu.
„Správná práce s daty je v dnešní době nepostradatelnou součástí úspěšných společností a Ataccama se v rámci data managementu řadí mezi světovou špičku. I proto mě těší, že si tato renovovaná firma vybrala za partnera nás. Plnění stanovených cílů od začátku navázání spolupráce je pak jen známkou tohoto silného a fungujícího partnerství. A já se už velice těším na další výzvy, které přinese,“ říká Tomáš Janoušek, Account Manager, Proficio.
„Vzhledem k růstu společnosti Ataccama ve více regionech světa potřebujeme, aby měl náš výkonnostní marketing jak globální dosah, tak i správné metriky pro optimalizaci kampaní a zvýšení konverzí. Mohu již teď říct, že se plnění předem daných cílů Proficio velice úspěšně zhostilo a věřím, že nám i nadále bude pomáhat s jejich průběžným realizováním,” dodává David Lazar, Head of Digital Marketing, Ataccama.
Společnost Ataccama zajišťuje data management pro firmy napříč mnoha obory. Dokáže se tak přizpůsobit široké škále klientů, jejichž data jim pomáhá zpracovávat i následně interpretovat tak, aby je byli schopni dále využívat. K tomu společnost využívá svoji vlastní unikátní platformu Ataccama ONE, jež shromažďuje veškeré informace a data na jednom místě. Mezi klienty společnosti patří firmy jako Avast Software, CBRE, Heineken či T-mobile.
O Proficiu:
Proficio vzniklo v roce 2013, jeho zakladatelem a CEO je Petr Halík. Tato marketingová a poradenská společnost patří mezi 16 klíčových agentur Googlu. Skupinu Proficio pak tvoří dvě dceřiné společnosti, a to webové studio Porta Design a nově také společnost Databy, zaměřená na oblasti business intelligence a data science. Skrze toto propojení Proficio pro klienty zajišťuje full service v rámci marketingové komunikace napříč všemi mediatypy, poskytuje služby v oblasti tvorby webů a UX a propojuje expertízu z oblastí IT, financí a dat. Mezi klienty konzultační společnosti se řadí například Unicef, Bauhaus, Deichmann, Velux, Student Agency, Sanitino, Direct pojišťovna, Ytong či OKAYa další.
Více informací na: www.proficio.cz