CETIN si vybral IFS Cloud for Service Management

Praha, 27. června 2022 – CETIN Group si vybrala řešení IFS Cloud for Service Management od společnosti IFS, která je globální společností v oblasti cloudového podnikového softwaru. Získá tak nástroj umožňující jednodušší odbavení stále rostoucího počtu zákazníků a poskytující vyšší úroveň služeb partnerům. Řešení IFS, které bude nasazeno v cloudu, poskytne pokročilé a flexibilní aplikace, jedinečné scénáře plánování a možnosti měnit skladbu práce mobilních techniků workflow v reálném čase. Projekt byl iniciován společností CETIN v reakci na rostoucí poptávku trhu a potřebu podpořit agilnější přístup ve srovnání s aktuálně využívaným řešením.

Řešení IFS pro řízení služeb má pomoci při údržbě sítě a při optimalizaci nákladů na poskytování služby zákazníkům. Je také navrženo tak, aby zlepšilo úroveň služeb poskytovaných obchodním partnerům a koncovým zákazníkům. Mezi očekávané efekty patří jak snížení nákladů, tak zlepšení spokojenosti zákazníků. Nový nástroj pomůže zefektivnit využití zdrojů tím, že umožní plánování práce v reálném čase s automatizovaným přidělováním na více než 2000 mobilních techniků na základě mnoha faktorů včetně optimální trasy, jejich vybavení nebo jejich kompetencí.

„Nasazení IFS Cloud nám umožní poskytovat lepší služby našim zákazníkům: ať už se jedná o připojení nových zákazníků nebo veškeré činnosti údržby a oprav, které se týkají více než 25 velkoobchodních partnerů a jednoho milionu připojených domácností. Volba IFS Cloud jde ruku v ruce se snahou o co nejlepší uživatelskou zkušenost, na kterou se ve společnosti CETIN stále více zaměřujeme,“ říká Petr Holý, ředitel útvaru IT ve společnosti CETIN. „IFS Cloud for Service Management bude nasazen v ČR, ale do budoucna je možné i jeho využití pro celou skupinu CETIN.“

CETIN Group je lídrem v oboru telekomunikací ve střední a východní Evropě a poskytuje velkoobchodní aktivní a pasivní služby v oblasti telekomunikační infrastruktury. Po implementaci řešení budou naši kolegové moci efektivně zkoumat dopad klíčových rozhodnutí týkajících se údržby a oprav sítě, které zpracovávají mobilní technici. Bude také možné snadno kontrolovat zpracování požadavků koncových zákazníků, plánování a přidělování pracovních příkazů mobilním technikům na základě kombinovaných požadavků a vytvářet nejrůznější scénáře nasazení terénního servisu s vyhodnocením možných variant.

„Těší nás, že můžeme podpořit společnost CETIN v její ambiciózní obchodní strategii v oblasti zlepšování funkčnosti telekomunikačních služeb prostřednictvím IFS Cloud,“ říká Glenn Arnesen, regionální prezident společnosti IFS pro severní a střední Evropu. „Systematickým rozšiřováním portfolia zákazníků plánujeme růst v telekomunikačním sektoru ve střední a východní Evropě.“

O společnosti CETIN

Společnost CETIN vlastní, provozuje a modernizuje největší síť elektronických komunikací pokrývající 99,6 % populace České republiky. 

Poskytujeme infrastrukturní služby pevných a mobilních sítí, datové služby pro korporátní sítě a pronájem datových center a zajišťujeme mezinárodní hlasové služby, a to pro domácí i zahraniční poskytovatele. Jsme nezávislým velkoobchodním hráčem bez vazeb na konkrétního poskytovatele, naší filozofií je princip otevřeného přístupu k síti za férových podmínek pro všechny operátory. 

Společnost CETIN je členem skupiny PPF.

www.cetin.cz

www.zrychlujemecesko.cz

www.twitter.com/CETINCZ

www.facebook.com/cetin.cz/

www.linkedin.com/company/cetin

O PPF

Skupina PPF podniká ve 25 zemích. Investuje do řady odvětví, od finančních služeb přes telekomunikace, média, biotechnologie, nemovitosti až po strojírenství. PPF působí v Evropě, Asii a Severní Americe. Skupina vlastní aktiva ve výši 42,2 miliardy eur a zaměstnává celosvětově 78 000 lidí (k 31. 12. 2021).

www.ppf.cz

www.twitter.com/SkupinaPPF 

www.linkedin.com/company/ppfgroup