Posílená integrace prodejních kanálů na podporu co nejlepší zákaznické zkušenosti Plánováno více než 1 000 nových pracovních míst Pokročilá automatizační technologie Spuštění do provozu plánováno na konec roku 2025
S novým logistickým centrem v Chebu, Západní Čechy, činí skupina H&M Group další kroky na podporu logistické sítě. Jeho design, vysoký stupeň automatizace a integrované technologie podporující procesy potvrzují závazek skupiny H&M zajistit nejlepší zákaznickou zkušenost. Tato strategická investice vytvoří dodatečnou flexibilitu, transparentnost a rychlost mezi prodejními kanály a také zlepší dostupnost výrobků. Očekává se, že budoucí otevření vytvoří více než 1 000 nových pracovních míst, což bude mít pozitivní dopad na místní komunitu v Karlových Varech. Nové logistické centrum bude provozovat společnost H&M a jeho spuštění je plánováno na konec roku 2025.
Výběr lokality posílí online dodávky H&M v jižní části střední Evropy a optimalizuje flexibilní distribuci do obchodů, čímž se sníží čas a náklady na dopravu i emise CO2. Tato provozovna bude jednou z největších v síti H&M s celkovou rozlohou přes 230 000 metrů čtverečních.
“Nové plánované logistické centrum podtrhuje naše celkové směřování zaměřené na co nejlepší zákaznickou zkušenost a další závazek k inovacím a flexibilitě. Naše procesy a výkonnost budou podpořeny optimalizovanou týmovou prací a technologiemi. Jsme velmi rádi, že jsme díky úzké spolupráci s místními úřady a strategickými partnery mohli položit základy pro podporu budoucích požadavků,” uvedl Martin Schinko, regionální manažer logistiky H&M pro střední Evropu.
“Jsme velmi rádi, že si skupina H&M vybrala pro zřízení svého distribučního centra právě Karlovarský kraj. Takové investory vždy vítáme. Jsem si jistý, že tento významný a rozsáhlý projekt bude mít vysokou přidanou hodnotu pro všechny zúčastněné strany, a vidím přínos pro společnost i region na mnoha úrovních. Nazval bych to situací win-win,” řekl Petr Kulhánek, hejtman Karlovarského kraje.
Na stavbě bude integrováno několik udržitelných řešení, design a vlastnosti budovy dokládají ambici skupiny H&M dosáhnout do roku 2040 čistých nulových emisí. Budova například nebude obsahovat PVC a na střeše budou umístěny fotovoltaické panely, což povede ke zvýšení energetické účinnosti a využití obnovitelných zdrojů energie. Budova navíc usiluje o splnění jedné z nejvyšších úrovní certifikátu* pro udržitelnější projektování, výstavbu a provoz budov.
General Information
___________________________________________________________________________
Společnost H & M Hennes & Mauritz AB (publ) byla založena ve Švédsku v roce 1947 a je kótována na burze Nasdaq Stockholm. Obchodní myšlenkou společnosti H&M je nabízet módu a kvalitu za nejlepší cenu a udržitelným způsobem. Kromě H&M do skupiny patří značky COS, Monki, Weekday, & Other Stories, H&M HOME a ARKET a také Afound. Další informace naleznete na hmgroup.com
*BREEAM je celosvětově uznávaný žebříček, který stanovuje standardy pro nejlepší praxi v oblasti navrhování, výstavby a provozu udržitelných budov.