Mezinárodní den call center slavíme již popáté

Dne 23. července 2024, Praha. Popáté si ve středu 24. července připomeneme Mezinárodní den call center (MDCC). Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) tím symbolicky startuje další aktivity pro kontaktní centra do druhého pololetí roku.

Tradičně týden před koncem července slaví lidé z call center „svůj svátek“. Datum 24.7. není náhodné, symbolicky totiž vyjadřuje nepřetržitou pracovní dobu 24 hodin a 7 dní v týdnu, kterou část call center (dnes bychom spíše řekli kontaktních center) provozuje. Iniciátory založení mezinárodního svátku byly největší call centrum na trhu ConectartADMEZ. Již při prvním vyhlášení MDCC v roce 2020 překvapil počet společností, které se do oslav zapojily. Potvrdilo se tak, že snaha o ustanovení Mezinárodního dne call center měla smysl a že si operátoři zaslouží naši pozornost.

„Rádi bychom poděkovali všem pracovníkům v call centrech za jejich práci, která je psychicky velmi náročná a rozhodně ji nemůže dělat každý“, říká Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ. Letos se oslavy promítnout také do linkendinového profilu ADMEZu, kde budou v následujících dnech publikována vyjádření manažerů kontaktních center. Jednatel společnosti GoDigital! Aleš Hýbner dodává: „Životní cyklus výrobků a služeb se neustále zkracuje, což klade stále vyšší nároky na znalosti operátorů – a to nejenom na objem těchto znalostí, ale především na jejich stále častější změny“.  

Symbolický začátek podzimních akcí pro call centra/kontaktní centra, i když do podzimu je ještě daleko, již odstartoval. 

  • Na konci června asociace ADMEZ vyhlásila 11. ročník tradiční soutěže Czech Contact Center Award. Jejím hlavním úkolem je porovnat práci českých kontaktních center a vyzdvihnout kvality v oblasti technologií, human resources a přístupu ke klientům. Uzávěrka přihlášek je 10. září. https://cccaward.cz/ 
  • V úterý 17. září proběhne patnáctý Profesní klub kontaktních center. ADMEZ ho pořádá třetím rokem ve formě roadshow po celé České republice. Klub slouží jako diskuzní platforma pro výměnu zkušeností středního managementu kontaktních center.
  • Také v úterý 12. listopadu se v Praze uskuteční 24. ročník konference Call centra. Program bude postupně zveřejněn, ale již nyní můžeme sdělit, že účast přislíbil skvělý speaker z Belgie Stefan Kolle, který promluví na téma „Budoucnost customer experience – s umělou inteligencí a člověkem v centru.“ 

O ADMEZ

ADMEZ (Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu) je profesní sdružení právnických a fyzických osob podnikajících v oblasti přímého marketingu a prodeje na dálku. Je členem Hospodářské komory ČR, České asociace umělé inteligence a Federace evropského přímého a interaktivního marketingu (FEDMA). Pořádá semináře, konference a soutěže. Spolupracuje s řadou jiných profesních organizací a vzdělávacích subjektů.