Vyhrát boj o spokojené zákazníky pomáhá umělá inteligence. Dotazy odbaví rychle, kdykoli a po stovkách najednou

Praha 21. ledna 2025 – Funkci vyhledávání dnes umí téměř každá větší webová stránka. Mnohdy ale stačí drobný překlep nebo špatně napsaný vyhledávací dotaz a návštěvník nenajde, co potřebuje. Digitální zákaznická zkušenost je přitom stále jedna z největších konkurenčních výhod každé společnosti. Zlepšit ji lze například pomocí umělé inteligence, která zákazníkům ukazuje relevantnější a personalizovanější výsledky vyhledávání. AI může pomáhat i na zákaznických linkách, kde sama odbaví i 75 % hovorů, u jednoduchých dotazů značně zkrátí jejich trvání. Když se zákazníci rychle dozvědí, co potřebují, jsou spokojenější.

Tento obsah je v kompletní podobě dostupný pouze pro členy FeedIT+ (#FULL a #LITE členství).