Produkty Axis Communications mají nově 5letou záruční dobu. Doba, během níž je možné produkty Axis reklamovat, se tak prodlužuje o celé dva roky, z dosavadních tří let. Nová záruční doba platí na produkty expedované Axisem od 1. dubna 2020 dále.
„Pětiletou záruční dobou, která je v oboru bezprecedentní, chceme zajistit našim zákazníkům bezproblémové, nákladově efektivní vlastnictví produktů Axis,“ říká Petr Tošner, obchodní ředitel pro východní Evropu, a dodává: „investice do kamerových systémů není levnou záležitostí, a 5letá záruka výrazně snižuje celkové náklady na vlastnictví. V Axisu zkrátka klademe vysoký důraz na kvalitu, a špičkový zákaznický servis k tomu patří.“
Záruční servis společnosti Axis, který se nyní prodlužuje z tří na pět let, pokrývá (v závislosti na konkrétním produktu) vady designu, zpracování a materiálu při běžném používání. Prodloužená záruka je bezplatná a automaticky se vztahuje na většinu produktů expedovaných Axisem 1. dubna 2020 a později.
Klíčové výhody:
- 5letá záruční doba
- Lepší kontrola celkových nákladů na vlastnictví
- Špičkový zákaznický servis
- Jednodušší reklamace
Detailní informace o záruce konkrétního produktu najdete v příslušném produktovém listu na webové stránce Axis Communications.
O společnosti Axis Communications
Společnost Axis vytváří chytřejší a bezpečnější svět s pomocí síťových řešení, která otevírají přístup k lepšímu zabezpečení a k novým způsobům podnikání. Axis jako lídr v oblasti síťového videa nabízí produkty a služby pro videodohled a analýzu videa, řízení přístupu a audiosystémy. Společnost Axis má přes 3 000 zaměstnanců ve více než 50 zemích a při poskytování klientských řešení spolupracuje s globální sítí partnerů. Společnost Axis byla založena v roce 1984 a sídlí ve švédském Lundu. Více informací o společnosti Axis najdete na naší webové stránce www.axis.com.