Daktela nasadila svůj systém pro multikanálovou komunikaci u dvou nových klientů

Technologická společnost Daktela úspěšně dokončila a otestovala implementaci multikanálového kontaktního centra hned u dvou významných online partnerů. Prvním z nich je benefitní platforma Benefit Plus, druhým je pak e-shop s vybavením pro volnočasové aktivity Muziker.cz. 

I když si většina Čechů spojí značku Daktela se systémem trasovacího call centra „Chytré karantény“, paleta jejích nástrojů, a především uskutečněných realizací, je daleko širší. Mezi nové klienty, kteří úspěšně dovršili testovací období, patří Benefit Plus, jenž nový systém nasadil na začátku tohoto roku a Muziker, který přešel na novou komunikační platformu letos v dubnu. 

Z nových klientů máme obrovskou radost, Benefit Plus nastartoval naši spolupráci pouze s hlasovým kanálem, nicméně v současné době se již dokončuje také testování emailového a chatového napojení. Muziker se pak rozhodl hned od začátku spolupráce nasadit všechny nejpoužívanější komunikační linky. U obou partnerů pak řešíme případné nasazení dalších komunikačních kanálů, které reflektují jejich individuální potřeby. Co je ale hlavní, obě značky chtějí inovovat a zefektivňovat své aktuální procesy – takové partnery máme nejraději,“ upřesňuje Richard Baar, CEO společnosti Daktela.  

E-shop Muziker obchodující s vybavením pro volnočasové aktivity, působící v současné době také v dalších 13 zemích Evropy, si přál sjednocení komunikace se zákazníkem do jedné platformy a využití jednoho komunikačního partnera skrz všechny provozované země. Doposud totiž používal pro každý kanál samostatný nástroj, což mu v konečném důsledku neumožňovalo celistvě analyzovat komunikační data. Současně se svou expanzí do zahraničí narážel na problémy s hlasovými partnery v jednotlivých zemích. Teprve s Daktelou se mu podařilo zastřešit veškerou hlasovou komunikaci pod jednoho dodavatele. Mimo hlasového kanálu se také rozhodl do systému Daktely zahrnout i komunikaci prostřednictvím emailů, SMS a webového chatu. Už nyní ale plánují rozšíření o chatbota a sociální sítě.

Cílem společnosti Benefit Plus, nejpoužívanějšího systému on-line benefitů v Česku, bylo získat cloudové řešení s uživatelsky jednoduchým ovládáním, které by si současně mohli řešit sami. Stejně jako první společnost ale chtějí díky tomuto nástroji lépe poznávat potřeby svých zákazníků a do budoucna plánují platformu rozšířit o další kanály. „Koronavirová krize nám navíc ukázala další nespornou výhodu, do Daktely se můžete připojit odkudkoli a z jakéhokoli zařízení. Více než polovina týmu zákaznické podpory Benefit Plus nyní pracuje z domova. Opravdu nevím, jak bychom řešili zákaznické centrum na dálku s dřívějším nastavením,“ dodává Jaroslav Raboch, Product development manager společnosti Benefit Managment s.r.o.

Daktela

Vyvíjí a provozuje jednu z největších VoIP cloudových infrastruktur v CEE regionu, na kterou se každý den spoléhá více než osm set firemních zákazníků. Sídlo Daktely je v Praze, ovšem své pobočky má již na Slovensku, v Polsku, ve Spojeném Království, v Dubaji a nově také na Filipínách.