Jaké je to mít páru? Věc, kterou si každý vysvětlí jinak – být chytrý, umět něco speciálního, mít pořádnou sílu. Gorenje v nové kampani Mám páru podporuje všechny, kteří se nebojí zkoušet nové věci.
Pračky Gorenje s unikátním parním generátorem SteamTech posunuly praní na novou úroveň. Kde bylo dříve třeba používat aviváž, tam dnes stačí ošetření párou. Gorenje chytrou technologii využívá v široké škále modelů, a páru tak může mít každý.
Výrobce domácích spotřebičů to dokazuje i v nové kampani, kterou netradičně odstartovala právě mluvící pračka. Ta bavila kolemjdoucí v OC Letňany a dala vzniknout řadě zajímavých momentů. Lidé tancovali, dělali jógu a velkým překvapením byl nejlepší český baseballista v Americe Martin Červenka, který ukázal, že nadhozený míč chytí kdekoliv, klidně uprostřed nákupního centra.
V Česku mají páru malí i velcí, hubení i svalnatí. Dokazuje to řada spontánních momentů stojící za vznikem unikátního videa doplněného o prvky CGI a motion designu z produkce kreativní agentury Innovate.
Pro všechny, kteří mají páru
Proč právě mluvící pračka vypouštějící páru? Ošetření párou zbavuje oblečení záhybů, zápachu a bakterií. Prádlo je díky tomu měkčí na dotyk. Čas ušetřený žehlením je možné využít různě, ale kdo jiný má doslova páru než sportující člověk.
Gorenje si pro všechny zájemce o novou pračku připravila překvapení. Zákazníci, kteří si do konce listopadu pořídí pračku s technologií SteamTech, získají hodnotnou odměnu. Jediné, co pro to musí udělat, je vyplnit formulář na stránce www.mamparu.cz. Mezi výhry patří poukazy v hodnotě 5 000 Kč a řada dalších slev na jakékoliv vybrané zboží od INTERSPORTu. Slevy a poukazy lze využít na e-shopu i na kamenných pobočkách.
A co vy, můžete o sobě také říct: „Mám páru!“?
Více informací: www.gorenje.cz, www.mamparu.cz
Unikátní video: https://www.youtube.com/watch?v=xAK9EsY0sWE&ab_channel=Gorenje%C4%8CR