V pořadí dvacátá charitativní aukce prestižního kalendáře Pirelli, kterou pod záštitou Nadace AGROFERT 9. prosince 2020 uspořádal portál iDNES.cz, vynesla třistapadesát tisíc korun. Vítěz aukce získal jedinečnou kolekci kalendářů z let 2002, 2010 a 2014, které nesou rukopis slavných fotografů Petera Lindbergha, Terryho Richardsona a Helmuta Newtona. Výtěžek půjde již tradičně na konto Masarykova onkologického ústavu v Brně a bude využit na pilotní projekt screeningu karcinomu plic.
„Velký dík patří společnosti Pirelli Tyre S.A. – Czech a jejímu marketingovému manažerovi Zdeňku Vaclovi za prvotní myšlenku a každoroční věnování sběratelsky cenných kalendářů Pirelli do aukce. Neméně velké poděkování patří vítězi letošní aukce, který i v této nejisté a složité době projevil mimořádnou lidskost a nezištnou snahu pomoci potřebným. A děkujeme samozřejmě také všem ostatním účastníkům, kteří se do aukce zapojili a přispěli ke skvělému výsledku,“ uvedla Miloslava Nováková, ředitelka Corporate Affairs mediální skupiny MAFRA pro Českou a Slovenskou republiku.
Díky aukcím tohoto prestižního kalendáře na portálu iDNES.cz se pro onkologicky nemocné dosud podařilo vybrat už více než 4,5 milionu korun. Historicky rekordní výtěžek zatím patří edici kalendáře pro rok 2007, za nějž vítěz v aukci zaplatil 501 tisíc korun.
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,2 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,1 milionu čtenářů, což představuje 57,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří zábavný videoportál iDNES KINO, skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem holdingu Agrofert.