Strategická agentura Proficio, jedna z nejrychleji rostoucích technologických firem ve střední Evropě, rozšiřuje své klientské portfolio – nově pracuje pro dva klienty z oboru financí, a to pro pojišťovnu Direct a platební instituci Roger.
![](https://feeditczarchive.files.wordpress.com/2021/02/2021-02-04-15_32_27-proficio-_-marketing-vzdycky-strategicky.png?w=685)
Pojišťovna Direct bude čerpat ze široké nabídky služeb, které Proficio v tandemu se studiem Porta Design, se kterým se v roce 2020 spojily, zajišťují. V rámci spolupráce bude Proficio spravovat výkonnostní i brandové PPC kampaně, starat se o SEO, community management na sociálních sítích či affiliate marketing. Jednou z dalších aktivit bude také nastavení, predikce a následné vyhodnocení Business Intelligence – pokročilé vizualizace dat, jež je spojená s řízením zdrojů. Agentura Proficio je jednou z prvních digitálních firem v Česku, která tuto službu nabízí. Grafické studio Porta Design pro Direct poté zabezpečí kompletní nastavení a správu UX.
„Direct pojišťovna si pro spolupráci vybírá parťáky, nejen partnery. Kromě toho, že je naším společným cílem posouvat Direct dál, musí to také klapat po lidské stránce. Vnímáme, že je to na naší cestě v budování konečně normální pojišťovny velmi důležité. Moc se na spojení s Proficiem těšíme, protože věříme, že naplníme oboje,“ říká Nela Maťašeje, Manažerka marketingové komunikace pojišťovny Direct.
„Direct pojišťovna si je ve své vizi a cílech naprosto jistá a my se moc těšíme, že se na jejich plnění můžeme společně podílet. Věříme, že nejen díky naší spolupráci, ale i pozitivně naladěnému vzájemnému vztahu dokážeme Direct posunout mezi lídry digitální komunikace v jejich odvětví,“ dodává Lukáš Cikánek, Digital Strategy Director, Proficio.
Pro platební instituci Roger zajistí Proficio SEO a Porta Design zase UX. Hlavním cílem spolupráce je pomocí analýzy a následné optimalizace nastavení dosáhnout nejen navýšení počtu zákazníků, ale také zkvalitnění uživatelského zážitku.
„Pro Rogera chceme zvýšit počet zákazníků pomocí SEO a UX. Na spolupráci se velmi těšíme, protože i když se jedná o lídra na trhu, za kterým stojí Komerční banka, je to stále velmi agilní firma, která dokáže rychle rozhodovat a nasazovat změny,“ říká Ondřej Janus, Managing director v Porta Design.
„Hledal jsem pro Rogera agenturu, která pracuje s daty a zakládá na nich veškerou činnost. A to jsem u Proficia a Porty našel. Ve výběrovém řízení jako jediní dokázali promítnout řešenou problematiku do ročního business plánu a namodelovat tak návratnost investice. Jenom kladné recenze od kolegů z oboru byly samozřejmostí. Očekáváme minimálně dosažení nastavených cílů, ideálně jejich přesah a také sdílení know-how, ideálních postupů, seznámení se s lidmi v oboru a profesní networking,“ shrnuje Maroš Uváčik, Head of Marketing v Roger.
O Proficiu:
Strategická agentura Proficio vznikla v roce 2013, jejím zakladatelem a CEO je Petr Halík. Proficio patří mezi 16 klíčových agentur Googlu a je nejen certifikovaná Sklik agentura, ale také specialistou na Zboží.cz a Heureku. Získala i prestižní status Facebook Marketing Partner a v neposlední řadě patří mezi partnery Bidding Fox. Společnost je specifická svou komplexní nabídkou služeb. V roce 2020 se Proficio sloučilo s webovým studiem Porta Design. Proficio tak v tandemu zajišťuje full service – od UX a výkonnostních kampaní přes SEO až po správu sociálních sítí či videoprodukci. Mezi klienty agentury patří například VELUX, Sanitino, Ytong, SportObchod, Student Agency, Deichmann, Pneuboss nebo Konica Minolta.
Více informací na: www.proficio.cz