Společnost Hornbach si je vědoma, do jak těžké životní situace se dostali lidé, kteří ztratili střechu nad hlavou. Materiální pomoc jsme poskytli přímo krizovému štábu Jihomoravského kraje již v prvních hodinách neštěstí. I přesto jsme se rozhodli naši pomoc občanům postižených obcí i místním samosprávám ještě výrazně rozšířit a to především na rychlou renovaci zničených domovů a bytů. Pomoc je zaměřena na obce Lužice, Hrušky, Moravská Nová Ves, Mikulčice, Týnec a zasaženou část města Hodonín.
Navzdory tomu, že Hornbach je známý tím, že má trvale nízké ceny a cenová zvýhodnění nedává, budou mít občané v období od 25. června do 31. srpna 2021 nárok na mimořádné cenové zvýhodnění ve výši 20%, které bude odečteno na pokladně. Podmínkou získání bude potvrzení OÚ nebo MÚ, že obyvateli vznikla vlivem tornáda škoda. Poskytnutá pomoc bude sloužit pouze pro účely oprav, renovací, úklidů a takto zakoupené zboží není určeno pro další obchodování.
Formuláře pro toto potvrzení jsou k dispozici na webu www.hornbach.cz či prodejně brněnského projektového marketu Hornbach.
Věříme, že tato forma pomoci pomůže postiženým lidem co nejrychleji opravit své domovy a vrátit se k normálnímu životu.
Více informací najdete na: www.hornbach.cz
Přidejte se k nám na Facebooku – https://www.facebook.com/HornbachCZ
O společnosti Hornbach:
HORNBACH je nezávislá rodinná společnost kótovaná na burze. Ve finančním roce 2020/2021 zvýšila čisté tržby o 15,4 procenta na přibližně 5,5 miliardy EUR. Společnost HORNBACH byla založena již v roce 1877 a jako jediná v segmentu pro kutily má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje více jak 160 stavebních a zahradních center a online obchodů v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice.
Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Řada nezávislých testů a studií potvrzuje vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis. V roce 2020 získal HORNBACH již podruhé za sebou ocenění Nejdůvěryhodnější značky v kategorii Hobbymarkety. Společnost Hornbach patří mezi zodpovědné zadavatele reklamy a podporovatele spolku NELEŽ.
Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí více než 23 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.