Společnost Mailkit, která vytváří a spravuje stejnojmennou platformu pro online direct marketingovou komunikaci a automatizaci kampaní, začala pracovat pro online travel-tech společnost Kiwi.com. Mailkit pro ni zajišťuje implementaci standardu DMARC pro ochranu domény a značky Kiwi.com před zneužitím třetími stranami. Kiwi.com byla rovněž díky spolupráci s firmou Mailkit součástí pilotního projektu BIMI na Gmailu.
![](https://feeditczarchive.files.wordpress.com/2021/09/mailkit-1620630667302.jpg?w=1024)
“Kiwi.com je mezinárodně působící společnost. Díky tomu je možné, že by se mohla stát obětí zneužití své domény. Těší nás, že této firmě pomáháme se správnou implementací e-mailové autentifikace a ochrany pomocí technologie DMARC,” vysvětluje Jakub Olexa, ředitel Mailkit.
Kiwi.com se díky spolupráci s firmou Mailkit stala součástí pilotního projektu BIMI na Gmailu. Šlo o uzavřený test, který Google spustil během loňského roku a Mailkit byl vybrán jako exkluzivní partner pro zajištění tohoto pilotního projektu v rámci Evropy. Vedle Kiwi.com se do něj zapojily také například firmy Notino, Nivea nebo Astratex. BIMI na Gmailu bylo veřejně spuštěno v červenci letošního roku. Firmy, které mají zájem o jeho implementaci, se mohou obrátit na společnost Mailkit, která zajišťuje kompletní proces od e-mailové autentifikace a implementace DMARC až po přípravu BIMI loga a jeho certifikaci, jež je pro zobrazení na Gmailu nezbytná.
BIMI je nový standard umožňující společnostem zobrazení vlastního loga u marketingových sdělení. Doposud existovalo mnoho různých řešení pro zobrazení loga, která nebyla jednotná. Společnosti zobrazování loga neměly pod kontrolou. Právě BIMI jim toto umožňuje změnit.