Mailkit zajišťuje pro Kiwi.com nasazení standardu DMARC

Společnost Mailkit, která vytváří a spravuje stejnojmennou platformu pro online direct marketingovou komunikaci a automatizaci kampaní, začala pracovat pro online travel-tech společnost Kiwi.com. Mailkit pro ni zajišťuje implementaci standardu DMARC pro ochranu domény a značky Kiwi.com před zneužitím třetími stranami. Kiwi.com byla rovněž díky spolupráci s firmou Mailkit součástí pilotního projektu BIMI na Gmailu.

“Kiwi.com je mezinárodně působící společnost. Díky tomu je možné, že by se mohla stát obětí zneužití své domény. Těší nás, že této firmě pomáháme se správnou implementací e-mailové autentifikace a ochrany pomocí technologie DMARC,” vysvětluje Jakub Olexa, ředitel Mailkit.

Kiwi.com se díky spolupráci s firmou Mailkit stala součástí pilotního projektu BIMI na Gmailu. Šlo o uzavřený test, který Google spustil během loňského roku a Mailkit byl vybrán jako exkluzivní partner pro zajištění tohoto pilotního projektu v rámci Evropy. Vedle Kiwi.com se do něj zapojily také například firmy Notino, Nivea nebo Astratex. BIMI na Gmailu bylo veřejně spuštěno v červenci letošního roku. Firmy, které mají zájem o jeho implementaci, se mohou obrátit na společnost Mailkit, která zajišťuje kompletní proces od e-mailové autentifikace a implementace DMARC až po přípravu BIMI loga a jeho certifikaci, jež je pro zobrazení na Gmailu nezbytná.

BIMI je nový standard umožňující společnostem zobrazení vlastního loga u marketingových sdělení. Doposud existovalo mnoho různých řešení pro zobrazení loga, která nebyla jednotná. Společnosti zobrazování loga neměly pod kontrolou. Právě BIMI jim toto umožňuje změnit.