Praha, 2. prosince 2021 – KLM získala první místo v nové kategorii soutěže World Class Award 2022 APEX. KLM získala toto prestižní ocenění v oblasti bezpečnosti a udržitelnosti.
Společnost APEX celosvětově hodnotí letecké společnosti v nejrůznějších kategoriích.
Během posledních 20 měsíců se u cestujících dostaly do popředí hodnoty týkající se zdraví, bezpečnosti, ale také celkového pohodlí z cestování a zákaznické zkušenosti. Velmi důležité je pro cestující také význam odpovědného a udržitelného cestování. V soutěži World Class Award APEX (Airline Passenger Experience Association) jsou letecké společnosti hodnoceny podle těchto nových měřítek s využitím rozsáhlejšího a intenzivnějšího auditu dat. Kromě bezpečnosti a udržitelnosti jsou vysoké standardy stanoveny také pro služby, pohodlí a stravování.
„Jsme poctěni a hrdí na to, že jsme získali toto ocenění World Class Award. V posledních dvou letech jsme udělali vše, co bylo v našich silách, abychom naše cestující přepravili co nejbezpečněji, nejudržitelněji a nejpohodlněji – od začátku jejich cesty až po příjezd do cílové destinace. Skutečnost, že to naši cestující oceňují v tak vysoké míře, činí toto ocenění mimořádným. Oprávněně také očekávají, že náš provoz bude maximálně ekologický a udržitelný. Toto ocenění je především obrovskou poklonou všem našim zaměstnancům, kteří i v těchto těžkých časech pracovali s velkým nasazením a nadšením. Toto uznání je také povzbuzením pro zaměstnance KLM po celém světě, aby pokračovali v dobré práci a dosáhli udržitelného zotavení,“ uvedl Boet Kreiken – výkonný viceprezident pro zákaznické zkušenosti KLM.
APEX je největší mezinárodní letecká organizace, která provádí audit zkušeností cestujících v letecké dopravě. Vytvořila v této oblasti renomovanou organizaci pro výzkum a hodnocení. Ocenění World Class Award se letos poprvé uděluje sedmi leteckým společnostem: KLM, Singapore Airlines, Japan Airlines, Emirates, Saudia, Qatar Airways a Turkish Airlines.
* * * * *
About KLM Royal Dutch Airlines
For over a century, KLM has been a pioneer in the airline industry. KLM is the oldest airline still operating under its original name and aims to be the leading European network carrier in customer centricity, efficiency and sustainability. The KLM network connects the Netherlands with all of the world’s key economic regions and is a powerful engine driving the Dutch economy.
KLM Royal Dutch Airlines is part of the Air France–KLM Group. KLM is also a member of the global SkyTeam Alliance, which has 19 member airlines.
For more information about KLM, please visit KLM.com, KLM Newsroom, Facebook, Instagram, LinkedIn or Twitter.
About Air France-KLM
A global player with a strong European base, the Air France-KLM Group’s main areas of business are passenger transport, cargo transport and aeronautical maintenance. Air France-KLM is a leading airline Group in terms of international traffic on departure from Europe. It offers its customers access to a worldwide network, covering over 300 destinations thanks to Air France, KLM Royal Dutch Airlines and Transavia, mainly from its hubs at Paris-Charles de Gaulle and Amsterdam-Schiphol. Its Flying Blue frequent flyer programme is one of the leaders in Europe with over 17 million members. Together with its partners Delta Air Lines and Virgin Atlantic, Air France-KLM operates the largest transatlantic joint venture, with more than 340 daily flights in 2019.
Air France-KLM is also a member of the SkyTeam, the alliance dedicated to providing passengers with a more seamless travel experience at every step of
their journey 19 member airlines working together across an extensive global network.
Recognized for 15 years as an industry leader in sustainable development, the Air France-KLM Group is determined to accelerate the transition to more sustainable aviation. Since 2003, the Air France-KLM Group has been a member of the United Nations Global Compact. The aim is to make a significant contribution to the UN Sustainable Development Goals in connection with the Group’s activities.