Na portálu iDNES.cz mediální skupiny MAFRA dnes startuje už sedmý ročník populárních televizních cen. Čtenáři opět vyberou nejlepší český i zahraniční seriál, zábavný pořad či reality show, dokumentární cyklus, televizní film, minisérii či pohádku, které v roce 2021 zhlédli na obrazovce. Hlasovat v pěti kategoriích mohou postupně od pondělí 17. ledna do půlnoci v neděli 23. ledna. Výsledky budou oznámeny v úterý 25. ledna a završí je udělení redakční ceny pro televizní osobnost roku, která bude hostem pořadu Rozstřel na videoportálu iDNES.tv.
„Televizní ceny portálu iDNES.cz mají tradici a je nám ctí vyzdvihnout nejen nejlepší počiny roku, ale také ocenit osobnost, která se o to zasloužila,“ říká vedoucí zpravodajství iDNES.cz Matyáš Kaiser. Cenu pro televizní osobnost roku, kterou tradičně uděluje redakce iDNES.cz, v předchozích ročnících převzali moderátor Leoš Mareš (Bojovník roku 2015), herec Jan Cina (Dříč roku 2016), režisér Jiří Strach (Pohádkář roku 2017), herečka Martha Issová (Herečka roku 2018), textař a scénárista Ondřej Hübl (Autor roku 2019) a herec Štěpán Kozub (Světlonoš roku 2020).
„Výběr pro jednotlivé kategorie měla v režii opět filmová a televizní kritička Mirka Spáčilová. Teď je na čtenářích, který pořad či seriál nakonec vyberou jako jejich nejoblíbenější,“ dodává Kaiser.
„Uplynulou sezonu charakterizuje další posilování streamovacích služeb, počínaje přílivem zahraničních seriálů a konče originální výrobou titulů přímo a pouze pro digitální platformy, které se rozvíjejí napříč všemi tradičními stanicemi,“ říká k anketě filmová a televizní kritička Mirka Spáčilová z redakce iDNES.cz.
Vedle tradiční televizní obrazovky tak redakce iDNES.cz do nominací zařadila i několik pořadů, které se objevily na digitálních platformách od Netflixu po Voyo, jejichž obliba během koronavirové éry nadále posiluje.
Další informace k anketě o televizní ceny iDNES.cz najdete zde: idnes.cz/televizniceny
O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA
Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,318 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,3 milionu návštěvníků internetu.
Celková čtenost titulů MAFRA je 5,029 milionu čtenářů, což představuje 56,7 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,3 milionu reálných uživatelů.
Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty, od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma, po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další.
Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2.
Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii. Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.
Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.
Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.
Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing.
MAFRA také drží většinový podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku.
Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz.
Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů.
Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.
Skupina je členem koncernu Agrofert.