Praha, 6. listopadu 2012 – V loňské vánoční sezóně Zapakatel.cz, jeden z největších českých slevových serverů prodal 35 tisíc voucherů se zbožím, letos očekává přes 55 tisíc kusů. Zákazníkům letos nabídne výrazně komfortnější způsob získání zboží, šedesát nových výdejních míst i rozšíření o rozesílání dopravcem. A samozřejmě i možnost platit hotově na pobočkách Tipsportu. (TZ)
„V loňském roce jsme před vánoci vydávali a rozesílali přes tisíc kuponů na zboží denně,“ říká Tomáš Carba, marketingový manažer Zapakatel.cz. „Letos nabídneme zákazníkům šedesát míst, kde mohou své zboží získat bez front či čekání,“ dodává.
„Těší nás, že si Zapakatel vybral za partnera pro svoji logistiku právě naši společnost. Svá vlastní klientská centra v Praze, Brně a Bratislavě rozšíří Zapakatel.cz o další desítky výdejních míst v Čechách a na Slovensku, čímž se svému zákazníkovi ještě více přiblíží do místa jeho bydliště. Zákazníci Zapakatel.cz výrazně ušetří nejen při koupi samotného zboží, ale také na jeho dodání,“ doplňuje Simona Kijonková, zakladatelka projektu Zásilkovna.cz.
Jen v říjnu bylo na Zapakatel.cz prodáno 3,5 krát více voucherů na zboží, než ve stejném období v loňském roce. A ve vánočním období Zapakatel.cz očekává minimálně zdvojnásobení zájmu o zboží, zejména pokud bude, tradičně, kupováno na poslední chvíli.
Na šest desítek nových výdejních míst Zapakatel.cz zákazníkům nabízí prostřednictvím spolupráce se Zásilkovnou. Při nákupu zboží si bude moci zákazník vybrat místo, kam chce doručit zboží a vyzvednout si vše v blízkosti bydliště.
Došlo i k rozšíření možností hotovostního placení, od října je možné hotově platit na desítkách poboček Tipsportu.
Zapakatel.cz doposud nabízel možnost osobního vyzvednutí zboží v kamenných prodejnách v Praze, Brně a Bratislavě (na Slovensku působí jako Zabagatel.sk).
O Zásilkovna.cz
Společnost Zásilkovna s.r.o. byla založena v roce 2008 a její hlavní činností je poskytování outsourcingových služeb pro e-shopy, provozování výdejních míst v Čechách a v zahraničí a logistika zásilek do zahraničí. Ve vedení figurují profesionálové s dlouholetými zkušenostmi v internetovém byznyse, logistice a IT. Zásilkovna.cz jako projekt s ryze českým vlastnictvím odbavila do konce října 2012 již 207 tisíc zásilek bez využití jakékoliv formy reklamy. V únoru 2012 zaznamenala společnost 20x vyšší tržby než za stejné období loňského roku s tím že, čtvrtinu tržeb vytváří slovenský trh. K 1. listopadu. 2012 je do systému Zásilkovna.cz registrováno již 1346 partnerských e-shopů, jejichž počet neustále narůstá. Zásilkovna.cz úspěšně zvládla vánoční sezónu v r. 2010 a 2011. Společnost investovala značné prostředky do vlastního vývoje vyspělého IT rozhraní, jehož součástí je např. možnost plné automatizace přes API pro podání zásilek a přehledný systém trasování založený na čárových kódech, díky kterému má zákazník neustále přehled o tom, kde se zásilka nachází a může si snadno a bezplatně prodloužit dobu úschovy. Přidanou hodnotou je také možnost reklamace přímo na výdejní pobočce.Zásilkovna nabízí e-shopům také rychlou expanzi do zahraničí (aktuálně podání na Slovenské a Rakouské poště). Do konce roku 2013 Zásilkovna nabídne výrazně levnou logistiku bez bariér do celé Evropy.
Další informace najdete na www.zasilkovna.cz a www.z-point.cz..
O Zapakatel.cz
Zapakatel.cz je jeden z nejsilnějších českých slevových serverů a na Slovensku působí jako Zabagatel.sk. Na trhu působí od léta roku 2010, v březnu 2011 otevřel v Praze první zákaznické centrum, ve kterém mohou lidé nakupovat speciální nebo nevyužité vouchery, platit v hotovosti či si osobně vyzvedávat zboží a vyřizovat reklamace. V září 2011 bylo otevřeno druhé zákaznické centrum v Brně.
Zapakatel.cz a Zabagatel.sk najdete na www.zapakatel.cz a www.zabagatel.sk, stejně tak jako na sociálních sítích Facebook (Zapakatel.cz a Zabagatel.sk), Twitter.com (@Zapakatel.cz), Google+ (Zapakatel.cz) a Foursquare (Zapakatel.cz).