V Praze, 23. 5. 2022 / Agentura Marketup má další posilu managementu. Je jím Milan Kubát, který přešel z agentury Taste, kde působil na pozici Head of Business Development.
![](https://feedit.cz/wp-content/uploads/2022/06/MUP_milan_LN-1024x536.jpg)
Kubát od května 2022 pracuje v agentuře Marketup na pozici Growth & Business Development. Má bohaté zkušenosti v oblasti business developmentu. Začínal v roce 1997 u operátora Eurotel (O2), kde působil 11 let. Poté přešel do Centrum Holdings, kde se ze Sales managera postupně posunul až na pozici obchodního ředitele. Následně pracoval jako obchodní ředitel v mediálním domě Economia a ve Slevomatu, kde vedl několik obchodních týmů. Zkušenosti získal i v Burda International, kde zastával roli Head of Digital Sales. Posledních 3,5 let působil jako Head of Business Development v agentuře Taste.
“Milan se pohybuje již od roku 2008 v oboru digitálního marketingu a reklamy, zároveň má dlouholeté zkušenosti v řízení prodeje a business developmentu. Díky tomu rozumí potřebám CMO, marketingových a brand manažerů a je schopen zkoordinovat přípravu komplexních brandových a komunikačních strategií pro naše zákazníky. Milan má v oboru velmi dobré jméno a po Andrejovi Štukovi je dalším seniorním přírůstkem do našeho management týmu. V naší agentuře máme ambici vybudovat jeden z nejlepších agenturních týmů na tuzemském trhu a brzy oznámíme další seniorní kolegy, o které se vedení naší agentury rozroste.” říká Miroslav Král (CEO, Marketup).
°°°
O Marketup
Marketup je nezávislá digitální fullservisová agentura působící na českém trhu již 12 let. V portfoliu agentury jsou významné české i globální značky, o které se Marketup stará dlouhodobě ve více než 30 zemích. Tým Marketup podporuje sílu značek a jejich obchodní růst integrovanými službami od tvorby strategie, kreativy & produkce, mediálního plánování a komunikace až po využití pokročilých technologií a dat. Nabízí také konzultační služby pro digitální transformaci firem a od roku 2020 je členem Business Transformation klubu Asociace komunikačních agentur. Agentura byla v letech 2021 a 2022 oceněna titulem Czech Business Superbrands v oboru marketingu a reklamy a její týmy se umísťují na předních pozicích v soutěži Young Lions. Prioritou Marketupu je obchodní etika a transparentní přístup. Kromě dlouholeté podpory České basketbalové federace a nejvýznamnější české horolezkyně Kláry Kolouchové se agentura věnuje vzdělávání klientů, odborné veřejnosti i studentů prostřednictvím konferencí, workshopů, školení nebo blogu.