AdActive začíná nový rok s několika novinkami v portfoliu

Praha, 7. 1. 2013 – Mediazastupitelství AdActive, s.r.o., posiluje od ledna své portfolio o weby ShowBiz.cz, Pohádkář.cz, Obchodní rejstřík.cz atd. AdActive také zveřejnil nový ceník pro rok 2013, počítá v něm se zachováním 15% agenturní provize. (TZ)

Novinky v portfoliu

On-line deník ShowBiz.cz o celebritách, filmu, televizi a hudbě je s návštěvností přes 400 000 uživatelů jedním z největších zábavních portálů. Společně s webem Pohádkář.cz, který nabízí nejen pohádková videa, patří do portfolia české společnosti MOTIONS.CZ, s.r.o.
ShowBiz.cz bude AdActive nabízet v rámci balíčku Ženy, Pohádkář.cz rozšíří nabídku Rodina a děti Pack.

Obchodnírejstřík.cz, Živnostenský-rejstřík.cz, Insolvenční-rejstřík.cz a Ares-registr.cz – to jsou další nově zastupované weby v portfoliu AdActive. Uvedené projekty jsou významné internetové nástroje pro podnikatele a další subjekty, kteří potřebují zjistit přesné informace o společnostech a živnostnících – weby posílí inzertní balíček Business.

Nový ceník inzerce

AdActive nabízí klientům celkový zásah přes 3,5 milionů reálných uživatelů, a zveřejnil pro ně aktualizovaný ceník pro rok 2013 – ke stažení zde. Součástí nového ceníku zůstává nadále 15% agenturní provize a rozšířila se nabídka tematicky zaměřených inzertních balíčků o Film Pack.

„Portfolio webů máme v současné době dobře postavené, silné a kompaktní, přesto různorodé. V novém ceníku jsme se rozhodli ponechat 15% agenturní provizi, její rušení je z mnoha různých důvodů momentálně v on-line reklamě v kurzu, ale my neopravujeme něco, co není rozbité,“ říká Jan Vobecký, ředitel AdActive.

O AdActive, s.r.o.

Mediální zastupitelství a agentura AdActive, které v roce 2012 oslavilo pět let působení na trhu, zastupuje významné subjekty působící on-line – mezi její klienty patří české mediální a reklamní agentury, významné internetové obchody i koncoví klienti. Tým odborníků má dlouholeté zkušenosti s realizací marketingových kampaní na internetu. Nabízí komplexní servis, zhodnocení investic vložených do reklamy v podobě následných zisků, ulehčuje práci partnerským agenturám. Mezi klíčové produkty společnosti AdActive patří reklamní síť Elity network (www.elity.net) sdružující elitní servery dle přísných výběrových kritérií. Díky širokému spektru spolupracujících serverů umožňuje velmi přesné zaměření na vhodné cílové skupiny formou tematických nákupních balíčku AdActive Packs. AdActive je zapojena do služby VideoAd, umožňující prodej a spouštění video spotů v rámci internetových stránek sdružených do Elity network. Společnost AdActive je členem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).
Další informace: www.adactive.cz. Aktuální ceník inzerce je k dispozici zde.