Mediální agentura ZenithOptimedia pracuje od ledna v České republice a na Slovensku pro Hasbro, společnost celosvětově známou jako výrobce hraček, digitálních her a televizních pořadů pro děti. (TZ)
ZenithOptimedia uspěla na konci roku 2012 ve výběrovém řízení společnosti Hasbro pro český a slovenský trh. Od ledna letošního roku má na starosti strategické poradenství v oblasti komunikace a nákup médií. „Těší nás, že jsme uspěli ve výběrovém řízení, a máme tak příležitost pracovat pro jednoho z klíčových celosvětových hráčů mezi výrobci zábavy pro děti,“ říká Tomáš Lauko, generální ředitel ZenithOptimedia Prague.
„Proč jsme si vybrali právě ZenithOptimedia? Od začátku nás zaujal velmi profesionální přístup spojený s neskutečnou energií a chutí pracovat pro naši společnost. Výběrové řízení mělo jasně stanovená pravidla, ale právě Zenith nám uměl nabídnout to, co jsme v poslední době od mediální agentury postrádali,“ říká Anna Böttgerová, Marketing Manager Hasbro CEE South.