DameJidlo.cz je na trhu 6 měsíců, realizovalo 250 tisíc objednávek

Praha, 28. května 2013 – Internetová služba DameJidlo.cz funguje již šest měsíců. Od svého vzniku služba rapidně roste a zaznamenala už 250 tisíc objednávek. S růstem služby souvisí také rozšiřování nabídky o nové restaurace. V současné době je na DameJidlo.cz 400 restaurací a jenom za květen přibylo dalších 55 z celé České republiky. „Růst služby souvisí také s budováním vlastní kurýrní služby. V Praze jsme vlastní kurýry měli již v listopadu a v Brně jsme kurýrní službu spustili na začátku května,“ říká zakladatel DameJidlo.cz Tomáš Čupr. V budoucnu chce DameJidlo.cz rozšířit své služby i o rozvoz potravin. (TZ)

Posledních šest měsíců se DameJidlo.cz soustředilo především na rozšiřování počtu nabízených restaurací, a to po celé České republice. S nabíráním nových restaurací také souvisí dlouhodobá selekce. „S restauracemi, s kterými nebyli naši zákazníci dlouhodobě spokojeni, jsme ukončili spolupráci a nahradili je kvalitnějšími. Za posledních šest měsíců jsme takto ukončili spolupráci s desítkami restaurací po celé České republice,“ vysvětluje Čupr.

Vlastní kurýrní služba v Praze i Brně

Za dobu svého fungování vybudovalo DameJidlo.cz vlastní kurýrní službu. „Vlastní kurýrní služba je pro nás důležitá, poněvadž můžeme začít spolupracovat i s restauracemi, které nikdy vlastní rozvozy neměly. Vlastní kurýři jsou optimálnější volbou než messangeři či taxikáři, protože naši kurýři mají jedinou povinnost – rozvážet jídlo,“ osvětluje Čupr vytvoření kurýrní služby, která od května funguje již i v Brně. DameJidlo.cz vneslo do rozvozu jídla také metody a technologie, které jsou běžné u internetových obchodů. Zákazníci mohou u většiny restaurací platit online kartou, tímto způsobem je řešeno více než 30 % plateb. DameJidlo.cz taktéž představilo mobilní aplikace pro chytré mobilní telefony s operačními systémy iOS, Android a Windows Phone 8.

Zákaznická spokojenost 4,2 bodu z 5

Úspěchy služby souvisí s rozšiřováním nabídky restaurací, ale také se stálým zlepšováním objednávkového a zákaznického servisu. Zákaznická linka je zákazníkům dostupná denně (včetně víkendů) od 10 do 23 hodin. Zákazníci mohou navíc využít Garanci spokojenosti. „Dlouhá léta mělo rozvážené jídlo punc nekvalitní a studené pizzy, což se rapidně mění. Abychom Čechy přesvědčili o opaku, zavedli jsme takzvanou Garanci spokojenosti. Pokud někdo nebyl spokojený s jídlem objednaným přes DameJidlo.cz, dostane kompenzaci. Fakt, že se dá dovážet kvalitně takřka cokoliv, dokazuje průměrné zákaznické hodnocení, které je 4,2 bodu z možných 5 bodů,“ říká Tomáš Čupr. Nabídky rozvážených jídel neobsahují pouze pizzu. Ač je pizza stále nejvyhledávanějším jídlem na DameJidlo.cz, roste významně zájem o kvalitní burgery, asijskou kuchyni, sushi či českou kuchyni.

Na konci roku 100 tisíc objednávek měsíčně

„V následujících měsících rozšíříme nabídku rozvozu jídla také o rozvoz potravin, k čemuž máme předpoklady díky vlastní kurýrní službě. Kromě rozvozu potravin je našim cílem nadále rozšiřovat nabídku restaurací, a to především o okrajové části Prahy a regionální města. Nyní také rozšiřujeme obchodní oddělení, tudíž od června budeme měsíčně přidávat 70 nových restaurací. Rozvoj vlastní kurýrní služby a zvyšování počtu restaurací bude znamenat, že ke konci roku bude DameJidlo.cz dělat na 100 tisíc objednávek měsíčně,“ prozrazuje plány Čupr.

Více o DameJidlo.cz

DameJidlo.cz je internetovým agregátorem nabídek restaurací s rozvozem, jehož cílem je nabídnout nejjednodušší cestu k objednávce jídla domů nebo do kanceláře. Po zadání adresy server zobrazuje nabídky restaurací, které do požadovaného místa skutečně jídlo dováží. Odpadá tak nutnost telefonického ověřování s restaurací.

Restaurace jsou v nabídce DameJidlo.cz řazeny dle kvality, jež vychází z hodnocení zákazníků, kteří si již jídlo z dané restaurace nechali dovézt. Kromě kvality jídla klade server důraz i na rychlost dodání a cenu rozvozu, což jsou základní podmínky pro spokojenost zákazníků.