České CRM v Outlooku se těší velké oblibě ve Velké Británii

Český systém pro podporu řízení vztahů se zákazníky (CRM od angl. customer relationship management) se těší rostoucí oblibě ve Velké Británii. Od minulého podzimu, kdy jeho tvůrce, společnost eWay System s.r.o., zahájila marketingové aktivity, o systém projevuje zájem více a více britských firem. (TZ)

„Britský trh je velmi zajímavý, protože je to pro nás taková vstupní brána do jiných anglicky hovořících zemí. Firmy „ze západu“ jsou zvyklé na úplně jinou úroveň služeb a panuje tam o mnoho vyšší konkurence. To nás nutí neustále přemýšlet nad tím, jak se víc a víc zlepšovat. Zároveň však nemusíte řešit časový posun, jako třeba ve Spojených státech či Austrálii a lidé vědí, kde leží Česká republika“, říká Jan Lalinský, ředitel společnosti.

V létě firma dosáhla velkého milníku, kdy uzavřela partnerství s místním hráčem A&G Technologies, který projevil velký zájem o obchodní zastupování eWay-CRM® na britském trhu. „Lidé v A&G Technologies na nic nečekali a velmi rychle se pustili do propagace produktu a aktivního oslovování zákazníků. Vše měli připravené během 2 týdnů. Je to pro nás velká inspirace v tom, jak rychle a pružně je potřeba jednat. Už mají první zájemce“, dodává Lalinský.

Britské firmy na eWay-CRM® oceňují její jednoduchost a provázanost s Microsoft Outlookem. Firma jde se svým produktem proti trendu cloudů a webových řešení a sází na integraci svého řešení s Microsoft Outlookem. I když je to nesmírně složité, strategie se, jak se zdá, začíná pomalu vyplácet.

eWay System s.r.o. je česká firma, založena v roce 2008. Zabývá se výhradně implementací svého vlastního systému pro podporu obchodu a řízení projektu eWay-CRM® a cílí zejména na malé a střední firmy. eWay-CRM® je unikátní řešení, zabudované přímo do aplikace Microsoft Outlook. Uživatelé pracují v důvěrně známém prostředí, nemusí se přepínat mezi více systémy a k datům mají přístup i v offline režimu.