Praha, Česká republika, 27. března 2013 – Do zahájení MS ve fotbale 2014 v Brazílii zbývá necelých devadesát dní a Visa Europe jako oficiální partner FIFA představila svou novou reklamní kampaň. V ní znovu figuruje hvězda kampaně z londýnské olympiády — ambasador inovací Visa Europe a nadšený fotbalový příznivec Usain Bolt. (TZ)
Kampaň má dvě fáze, v té první mohou zájemci vyhrát zájezd do Brazílie a okusit atmosféru MS na vlastní kůži, v té druhé jsou představovány platební technologie Visa a způsoby, jimiž přinášejí prospěch spotřebitelům — umožňují jejich životům „plynout rychleji” (ang. “Flow Faster”, což je hlavní slogan kampaně).
Celá kampaň je postavena na myšlence „sledování Bolta do Brazílie,” kdy je Usain Bolt představen jako nejrychlejší fotbalový fanoušek. Kampaň vytvořila agentura Saatchi & Saatchi, od 17. března byla spuštěna ve dvaadvaceti zemích a poběží až do konce turnaje.
Televizní reklama, která se objeví koncem května, zachycuje Usaina Bolta na cestě z atletické dráhy na Jamajce na světově proslulý stadion Maracanã. Na své cestě se Bolt ponoří do brazilského fotbalu a z každým nákupem pořízeným bezkontaktní mobilní technologií se bude měnit z atleta ve fotbalistu. Kampaň poběží na mnoha kanálech a jejím cílem bude oslovit přes 300 milionů evropských spotřebitelů. Rozsáhlé využití digitálních médií se stane součástí toho, co má být označováno za první „sociální” MS.
Česká kampaň Visa startuje na přelomu května a června
Se sloganem „Flow Faster“ souvisí i spuštění v pořadí již sedmé produktovo-brandové kampaně v České republice. Jejím cílem je poukázat na moderní technologie, které držitel karty Visa používá. „Naším primárním záměrem je představit spotřebitelům nejnovější platební technologie Visa, které zjednoduší a zrychlí placení Visa kartou nebo mobilem. Díky těmto technologiím neztratí fotbalový fanoušek drahocenný čas potřebný pro sledování jednotlivých zápasů, protože v obchodě může za pití nebo brambůrky k televizi rychle, pohodlně a bezpečně zaplatit, ať již Visa bezkontaktní kartou či mobilem,“ vysvětluje Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko. „I přes neustálý růst bezkontaktních plateb na trhu je stále potřeba budovat důvěru Čechů v tyto technologie a představovat jim bezpečné placení Visa kartou v kamenných obchodech i na internetu,“ dodává Gajdoš.
Visa se může pochlubit bohatou historií sponzorství, včetně partnerství s dvěma nejvýznamnějšími sportovními podniky na světě. Toto je druhé MS ve fotbale, které Visa sponzoruje. Tyto globálně ostře sledované akce umožňují zákazníkům identifikaci se značkou. Usain Bolt, ambasador inovací Visa Europe, prohlásil: „Jsem rád, že mohu znovu spolupracovat s Visa Europe a jsem nadšen, že jsem součástí kampaně u příležitosti MS ve fotbale. Každý ví, že mám rád fotbal a pro mě je skvělou příležitostí být součástí tohoto jistě skvělého turnaje. Vím, že Visa urychluje platby, takže má rychlost s jejich produkty jde dobře dohromady.”
KONEC
O asociaci Visa Europe
Visa Europe je společnost zabývající se platebními technologiemi, kterou vlastní a provozují členské banky a další poskytovatelé platebních služeb ve 37 zemích Evropy.
Visa Europe vyvíjí nejmodernější technologie a vytváří infrastrukturu umožňující elektronické platby milionům evropských zákazníků, podniků i vlád. Její členové nesou odpovědnost za vydávání karet, registraci prodejců a stanovování výše poplatků pro držitele karet a obchodníky.
Asociace Visa Europe poskytuje vysoko objemový a zároveň nízkonákladový obchodní model, který svým členům nabízí široké spektrum služeb. Přebytek jejích investic je znovu reinvestován do podnikání podniku a zároveň použit ke zhodnocení kapitálu a rezerv.
V Evropě nyní existuje 500 milionů karet Visa, přičemž každé euro z 6,50 euro je utraceno právě touto kartou. Téměř 80% obchodu společnosti Visa Europe tvoří debetní karty. Do září loňského roku byly tímto typem karty utraceny 2 biliony Euro, přičemž útraty v místech prodeje se zvedly o 8,5% na 1,4 bilionu Euro. Roční útraty prostřednictvím online nakupování se poprvé vyšplhaly na 240 miliard euro, což je meziroční nárůst od 20%.
Asociace Visa Europe byla založena v roce 2004. Je nezávislá na organizaci Visa Inc. a má exkluzivní, nezrušitelnou a trvalou provozní licenci v rámci Evropy. Obě společnosti fungují s cílem zajistit bezchybné globální platby Visa. Jakožto specializovaný evropský platební systém dokáže Visa rychle a pružně reagovat na konkrétní požadavky evropských bank a jejich klientů – držitelů karet i obchodníků. Zároveň efektivně pomáhá naplňovat cíl Evropské komise tj. vytvoření skutečného vnitřního platebního trhu.
Více informací na www.visaeurope.com