Skinzone vyrábí ochranné fólie Screenshield již pro více než 2 000 modelů zařízení

Praha, 23. dubna 2014 – Společnost Skinzone, český výrobce kvalitních ochranných a dekorativních fólií, překonala svým portfoliem ochranných fólií Screenshield pro displeje mobilních zařízení další milník. Seznam podporovaných mobilních telefonů překročil hranici 500 modelů, celkově lze koupit ochranné fólie Screenshield pro více než 2 000 různých elektronických zařízení od téměř 60 předních výrobců. (TZ)

Česká společnost Skinzone „obléká“ již pátým rokem těla kapesních elektronických zařízení – mobilních telefonů, notebooků, tabletů a dalších elektronických přístrojů – do značkových skinů a poslední tři roky je navíc i chrání před rizikem mechanického poškození prostřednictvím fólií Screenshield. Své produkty dodala již více než 200 000 uživatelům z evropského regionu a neustále rozšiřuje portfolio přesně zaměřených přístrojů, jejichž počet dnes překonal číslo 2 000. Skinzone nabízí zákazníkům nové fólie do několika dní poté, co výrobci uvedou na trh své novinky, proto již lze v portfoliu Screenshield najít i ochranné fólie pro novou vlajkovou loď společnosti Samsung, model Galaxy S5, nebo nejnovější smartphone HTC One M8 (model 2014).

Ochranné fólie Screenshield představují špičku na trhu, používají nejmodernější materiály vycházející z dlouholetých výzkumů polymerických fólií. Současná generace fólií používá materiál, vyvinutý původně pro ochranu laku vozidel a povrchů letadel. Tento vysoce odolný materiál s tloušťkou pouhých 150 μm poskytuje 100% garanci proti poškrábání celé polepené plochy, a je plně odolný i proti tření či slunečnímu záření. Jeho špičkovou kvalitu ověřily mj. i testy společnosti Servocam, které vystavily fólie rázovým testům tahu (N/25mm) přes 100 a pružnosti (%) přes 350. Kvalitu fólií navíc podtrhuje jedinečná doživotní záruka.

Neuvěřitelně odolná, tenká a nenápadná

Fólie Screenshield je naprosto průhledná, nezpůsobuje tedy jakékoli změny barev displeje ani neznesnadňuje jeho čitelnost; navíc kryje i drobné, již způsobené oděrky a je voděodolná. Také na dotyk je fólie uživatelsky příjemná, což ocení zejména uživatelé zařízení s dotykovými displeji.

„Výrobě fólií Screenshield se věnujeme tři roky a již za tuto relativně krátkou dobu jsme si vydobyli přední místo na trhu, které potvrzuje neustále rostoucí počet našich zákazníků,“ uvedl Petr Svoboda, ředitel společnosti Skinzone. „Věřím, že vysoká kvalita našich produktů, flexibilní uvádění novinek a celoživotní záruka nám zajistí další dlouhodobý růst.“

Fólie Screenshield jsou určeny pro ochranu jakéhokoli zařízení s dotykovým či nedotykovým displejem – ať už se jedná o mobilní telefon, tablet, počítač, elektronickou čtečku knih, GPS navigaci, MP3 přehrávač či fotoaparát. U vybraných zařízení mají zákazníci možnost pořídit si ochrannou fólii pro celé tělo.

S aplikací pomůže i video nebo prodejce

Prodejní balení fólií Screenshield obsahuje kromě samotné fólie také speciální aplikační tekutinu ve spreji, stěrku pro vytlačení bublinek a antistatický hadřík k očištění displeje. Uživatelům, kteří se obávají, zda aplikaci fólie bez problémů zvládnou, nabízí společnost Skinzone demonstrační videa. Zákazníkům je k dispozici také telefonní linka +420 266 611 031, na níž si mohou domluvit aplikaci fólie zdarma na prodejním místě společnosti Skinzone.

Cena ochranné fólie Screenshield závisí na typu zařízení. V případě fólií pro displeje mobilních telefonů, MP3 přehrávačů, fotoaparátů či GPS se pohybuje okolo 350 Kč, u fólií na celé tělo přístrojů pak okolo 490 Kč. Cena je přitom oproti konkurenci se srovnatelnou kvalitou výrazně nižší a přitom zahrnuje i doživotní záruku.

O společnosti Skinzone

Skinzone s.r.o., česká společnost se dvěma produkčními centry v Praze a Budapešti se specializuje na výrobu a prodej kvalitních dekorativních fólií Skinzone™ (výběr obrázků z galerie Skinzone™ nebo nahráním vlastní fotografie) a ochranných fólií Screenshield™ (zákazníky považovány za jeden z nejlepších způsobů ochrany zařízení s dotykovými displeji – přes 85 % doporučení na portálu heuréka.cz). Společnost disponuje databází čítající okolo 2 000 přesně zaměřených zařízení a neustále ji doplňuje o nové produkty, které přicházejí na trh. Dokáže tak flexibilně reagovat na aktuální poptávku zákazníků z České republiky i ze zahraničí. Firma úspěšně působí na trzích v Německu, Francii, Velké Británii, Švédsku, Španělsku, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Itálii, Švýcarsku, Polsku a Rakousku. Je schopná distribuovat své výrobky i do ostatních států světa. Více informací naleznete na webu skinzone.cz.