Stopy krve v dnešním METRU

V dnešním vydání deníku METRO se objevily stopy krve. Jde o speciální kampaň televize Prima Cool k novému seriálu Hannibal. (TZ)

„Krvavé otisky prstů vznikly speciálním umístěním grafiky pod redakční text na třech pravých stránkách za sebou. Mediální skupina MAFRA umožňuje tyto kreativní formáty svým klientům i v dalších titulech,“ uvedla Kateřina Jelínková, ředitelka marketingu a distribuce Mediální skupiny MAFRA.

„Hledali jsme netradiční způsob, a hlavně médium, které nám umožní oslovit širokou skupinu potenciálních diváků nového seriálu. METRO pro nás v tomto ohledu bylo jasnou volbou nejen z hlediska cílové skupiny jeho čtenářů, ale hlavně ochoty umístit tento formát  s ‚lehce‘ kontroverzním obsahem,“ sdělil Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV PRIMA.