Deníky Blesk a Aha!, které vydává mediální dům CZECH NEWS CENTER a. s. znovu ovládly trh. Květnové prodeje tisku přinesly deníku Aha! druhé místo na poli volného prodeje v segmentu denního tisku, rovnou za již tradičně nejprodávanější deník Blesk. Díky rekordním prodejům deník Aha! již druhý měsíc po sobě předstihl ve volném prodeji MF Dnes. (TZ)
Deník Aha! si tak udržel svou pozici z měsíce dubna a dokázal, že jeho postavení dvojky na trhu je stabilní. Dle měření ABC ČR dosáhl deník Aha! výsledku 68 123 prodaných kusů, z toho volný prodej činil 67 486 ks.Tato znamenitá čísla předčila i skvělé dubnové prodeje o více než 5 800 květnových výtisků deníku Aha!
V souhrnu činí volný prodej deníků, které vznikají v integrovaném newsroomu mediální domu CZECH NEWS CENTER s. s. 310 711 ks (Blesk 243 225 + Aha! 67 486). Společně tak v tomto segmentu zaujímají 60 % trhu.
Zdroj: ABC ČR, květen 2014
CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím tištěných a online médií oslovuje téměř šest miliónů čtenářů. CZECH NEWS CENTER a. s. nabízí široké portfolio tištěných deníků, časopisů, ale i online magazínů, webových projektů, aplikací či služby virtuálního operátora a tiskáren. V České republice zaujímá CZECH NEWS CENTER a. s. 1. místo mezi vydavateli deníků a celkově mezi smíšenými vydavateli mu patří druhé místo. Je vydavatelem tří celostátních deníků (Blesk, Aha!, Sport), které vycházejí 7krát týdně a patří jim 43 % deníkového trhu. Významný podíl dosahuje mediální dům i na internetu.
Pod společností působí také dvě tiskárny sídlící v Praze a Ostravě, které jsou vlastněny a provozovány pod hlavičkou CZECH PRINT CENTER a.s.. Mezi velmi úspěšné projekty společnosti patří první virtuální mobilní operátor – BLESKmobil, který svým zákazníkům nabízí výhodné ceny za volání bez závazků, čímž si vydobyl pozici nejsilnějšího virtuálního operátora v zemi.