Pražské sdružení agentur Adexpres, Bistro, Bistro Social a Mobile Internet bude nově vystupovat pod názvem tAdy. Na nedávno proběhlé konferenci digitální agentur to oznámil zástupce sdružení a ředitel Adexpres Jan Galgonek. tAdy je kreativně-reklamní sdružení agentur, které zajišťují klientům kompletní servis od kreativity přes marketing pro mobilní aplikace a digitální komunikaci – vše pod jednou střechou, tAdy. (TZ)
Výše jmenované agentury sdružené pod názvem tAdy působí na trhu více než 5 let a v současnosti skupinu tvoří tým více než 60 mediálních a kreativních specialistů. Nově bude uskupení rozšířeno ještě o divizi s pracovním názvem Bistro UX zamřenou na uživatelská rozhraní a servisní design, jejíž hlavní postavou bude Jakub Krčmář.
„Chceme dát vědět světu, že nejsme jen stand-alone brandy, které se v průběhu roku majetkově propojily, nýbrž strategickou multifunkční kreativně mediální skupinou, s jednotnou vizí, strukturou a cíli. Z našeho spojení budou profitovat především naši klienti. tAdy zastřešuje a zosobňuje jednotu, synergii, spolupráci, způsob přemýšlení a ideovou provázanost týmů Adexpres, Bistro, Bistro Social a Mobile Internet. Přestože spolupracujeme na řadě našich klientů společně, každá značka musí být samostatně výdělečná, mít svůj úspěšný příběh a být se svém segmentu jedničkou,“ komentuje vznik tAdy Jan Galgonek, Managing Director.
Korporátní identita vznikla po vedením Pavla Flégla. Značka tAdy symbolizuje jednotu v rámci komunikace uskupení agentur, a to zejména ve vztahu ke klientům a pro tendry. Samotné názvy agentur nebudou procházet změnami.
„Na trhu se jsme se dokázali během pěti let prosadit mezi zavedenými velkými digitálními a kreativními agenturami, máme velmi kvalitní portfolio, věřím spokojených, klientů. Každá jedna naše entita vznikala o dvou třech lidech, dnes je nás přes šedesát a je nutné, abychom měli ucelenou korporátní komunikaci a naši klienti jasně věděli, kdo jsem a co umíme,“ shrnuje představení tAdy Jan Galgonek.
S ucelenou strategií přichází také majetkové vypořádání agentur
Cílem vedení tAdy je, aby měla každá entita maximálně 10 až 15 % výnosů od společných klientů skupiny. V současné době vlastní Jan Galgonek 100 % v Adexpresu s tím, že Adexpresu připadá 80 % v Bistru, po 10 % mají kreativní ředitel Pavel Flégl a Managing Partner Tomáš Kleňha. Jan Galgonek rovněž vlastní 90 % v novém Bistru Social, 10 % pak vlastní ředitel divize Ondřej Pavelek. V Mobile Internetu vlastní Jan Galgonek 39 % a 61 % drží Lukáš Hykl.
tAdy najdete na: www.wearetady.cz a www.wearetady.com.