Copy General mění vizuální styl – chce upozornit na méně známé divize

Společnost Copy General provede na podzim radikální úpravu své vizuální identity. Cílem rebrandingu je akcentovat rozšíření původního záběru aktivit firmy a zpřehlednit komunikaci s různorodými skupinami zákazníků.   (TZ)

Za novými vizuály stojí poměrně zvučná designerská jména, jsou jimi grafická designérka Olga Benešová a Jiří Karásek, oba úspěšní absolventi pražské UMPRUM.

„Změnou chceme připomenout, že již dávno nejsme jen kopírka na rohu,“ říká Petr Roman, ředitel společnosti Copy General s. r. o. „Aby byla naše značka silná, je potřeba, aby lidé architektuře jejích služeb a produktů snadno porozuměli. Dali jsme si tedy za úkol vytvořit jednotnou a jasnou tvář značky, která vyjadřuje současný Copy General tvořený pěti různými divizemi,“ dodává.

Vizuální styl sjednocuje dosud roztříštěnou vizuální komunikaci pěti divizí společnosti (SHOP, PLAN, OFFICE, DIRECT a DATA), čehož dosahuje třemi jednoduchými společnými prvky. První tvoří pro všechny divize společná „vrstva” s odlehčeným logem, sjednocenou typografií a přesnou mřížkou pro sazbu a striktní barevností. Druhý se skládá z ilustrací, které tvoří obrazový doprovod a vizuální identitu jednotlivých divizí. Pro každou divizi také vznikl set ilustrací na míru. Ilustrace korespondují nejen s typem nabízených služeb, ale hlavně aktivně vycházejí vstříc cílové skupině zákazníků. Posledním prvkem jsou produktové piktogramy. „Reagovali jsme na fakt, že stejné služby či produkty se mohou nabízet napříč divizemi. Piktogramy jsou v tomto ohledu ideálními prvky skládačky,“ vysvětluje Jiří Karásek.  Nová vizuální identita bude zaváděná během podzimu.