Praha, 18. listopadu – Opisování údajů z poštovních poukázek a faktur je již minulostí. Jednoduše naskenujete čárový nebo QR kód a mobilní bankovnictví UniCredit Bank vyplní celou platbu za vás. QR kód lze rovněž použít pro rychlý převod peněz mezi přáteli. Stačí přímo v aplikaci vytvořit kód pro konkrétní platbu a zaslat ho svým přátelům. Jedinečnou novinku přináší aktualizace aplikace Smart Banking pro Android a iOS. (TZ)
„Když například nakoupíte společně s přáteli, zaplatíte za kamarády v hospodě nebo si třeba od kolegy půjčíte pár stovek, pro vyrovnání dluhu si již nemusíte složitě zasílat citlivé platební údaje. Stejně tak se nemusíte trápit s opisováním čísel z faktur třeba za energie. Díky aktualizaci našeho mobilního bankovnictví jednoduše vygenerujete QR kód, který libovolným způsobem pošlete nebo třeba i jen ukážete na displeji svého telefonu,“ vysvětluje Carmelo Minardi, ředitel Multi-Channel Banking UniCredit Bank.
S pomocí nové funkce mobilní aplikace lze snadno a rychle zaplatit faktury a účty pomocí integrované čtečky čárových a QR kódů. Složitému vyplňování platebních údajů na malé mobilní klávesnici tak již odzvonilo. Kromě zrychlení a zjednodušení plateb jednoduché skenování kódů zabrání i případným překlepům. V aplikaci lze také platební QR kód přímo vytvořit a zaslat ho svým známým. Kód lze totiž pro platbu nejen nascanovat, ale také vybrat z galerie telefonu.
Počet uživatelů mobilní aplikace Smart Banking UniCredit Bank prudce roste. „Za prvních osm měsíců si ji stáhlo již dvakrát více klientů než za celý loňský rok. Mobilní bankovnictví tak využívá již každý třetí klient UniCredit Bank. S počtem uživatelů roste i počet mobilních transakcí, meziročně o 150 procent,“ říká Radek Jirka, manažer přímého bankovnictví UniCredit Bank. Zhruba dvě třetiny uživatelů mobilního bankovnictví tvoří klienti s chytrými telefony Android, Apple iOS má asi třetinový podíl. Podíl aplikací na Windows Phone a ostatních mobilních platformách je zanedbatelný.
Nová verze aplikace Smart Banking je dostupná již dnes. Stávajícím klientům stačí provést její aktualizaci, přihlašovací údaje včetně PIN kódu do aplikace a Smart klíče zůstávají stejné. Noví klienti si mohou aplikaci stáhnout a propojit se svým účtem jednoduše prostřednictvím žádosti v UniCredit Online bankingu. V případě jakýchkoliv problémů s instalací a nastavením aplikace rádi pomůžeme na kterékoliv pobočce UniCredit Bank.