Společnost ZyXEL si uvědomuje, že síťové prvky mají klíčový význam pro zákazníky a jejich podnikání. Neustále přezkoumává své výrobní postupy, aby byly produkty spolehlivé a splňovaly požadavky, které kladou na sítě zákazníků. Občas se může něco porouchat, a ZyXEL proto definoval spektrum záručních služeb koncipovaných tak, aby splňovaly náročná očekávání zákazníků. Pro ojedinělé případy závad na síťovém prvku značky ZyXEL má společnost připraveny rozšířené služby pro výměnu produktů, které minimalizují dopad na zákazníky a umožňují jim co nejdříve obnovit normální provoz. To znamená úsporu nákladů a rychlé vyřešení problému, který zákazníkovi vznikl. (TZ)
Aby porucha zařízení již nemusela vyvolávat stres, definovala společnost ZyXEL dvě úrovně rozšířených služeb pro výměnu svých business prvků. Tyto služby se vztahují na všechny produkty uvedené na webových stránkách společnosti ZyXEL v sekci „Next Business Day“. Společnost se řídí myšlenkou, že o úrovni služeb by měli rozhodovat sami zákazníci. Právě proto jim společnost ZyXEL umožňuje zvolit jednu ze dvou úrovní této služby:
Odeslání náhradního produktu v následující pracovní den (NBDS)
Tato služba je k dispozici zdarma pro všechny profesionální síťové prvky ZyXEL a produkty určené malým a středním podnikům. Servisní středisko společnosti ZyXEL vám ze servisního centra odešle náhradní produkt v následující pracovní den poté, co byla oznámena a uznána závada. Po obdržení náhradního produktu se pouze postaráte o vrácení vadného výrobku.
Doručení náhradního produktu v následující pracovní den (NBDD)
Vedle standardní bezplatné služby nabízí společnost ZyXEL pro kritická síťová zařízení svých zákazníků zpoplatněnou službu NBDD, která obsahuje doručení náhradního produktu v následující pracovní den. Tuto službu aktivujete jednoduše tak, že zakoupíte servisní licenci a přidružíte ji k registrovanému zařízení. V případě poruchy pak bude společnost ZyXEL garantovat odeslání náhradního produktu v tentýž pracovní den, kdy problém společnosti ZyXEL oznámíte.
„Vždy doporučujeme všem zákazníkům, aby si produkty zaregistrovali. Můžeme tak lépe zajišťovat náležité úrovně služeb a dostupnost náhradních produktů, aby bylo možné řešit veškeré případné problémy, které mohou u zákazníka nastat.“, doplňuje Martin Bratičák, Head of Channel CEE, ZyXEL. V případě služby NBDD (doručení v následující pracovní den)
a související servisní licence je registrace na portálu povinná.
O společnosti ZyXEL Communications
Společnost ZyXEL Communications Corp., založená v roce 1989, je přední světová společnost v oboru síťových technologií, která nabízí inovativní a spolehlivá internetová řešení. Jako jeden z prvních výrobců modemů prošel ZyXEL řadou transformací v rychle se vyvíjejícím odvětví sítí. V současnosti je ZyXEL jednou z mála společností na světě, které dokáží nabídnout kompletní síťová řešení telekomunikačním operátorům, malým až středním podnikům i uživatelům v digitální domácnosti, a to v široké škále implementačních scénářů. K řešením pro telekomunikační společnosti patří zařízení pro ústředny (COE), zařízení v objektu zákazníka (CPE), síťová zařízení pro drátový i bezdrátový přístup či páteřní switche. Řešení pro malé a střední podniky i pro velké společnosti zahrnují unifikované bezpečnostní brány, LAN switche, WLAN a IP telefonii. K řešením pro digitální domácnost patří zařízení pro připojení k síti a multimediální řešení.