Duhová kulička zná své vítěze

Mezinárodní festival reklamy Duhová kulička odtajnila na svém galavečeru 31. května ve Zlíně vítěze jednotlivých kategorií. Kdo si ze slavnostního předávání v Kongresovém centru Zlín odnesl cenu? (TZ)

„Jsme velice rádi, že se do letošního ročníku Duhové kuličky přihlásilo více než 220 soutěžních prací, a to včetně zahraničních reklam,“ řekla manažerka festivalu Nela Fišerová. Ačkoliv přihlášených prací byl dostatek, porota složená z odborníků neudělila některá místa. „Je třeba nastavit pomyslnou laťku úrovně, nespokojit se s málem a chtít víc,“ pokračovala Fišerová. Například v kategorii City & Municipal tak nebylo uděleno žádné ocenění.

Nela Fišerová také letošní hlavní soutěž Duhové kuličky označila jako souboj českých a slovenských agentur. „Je velice dobré, že jsme mohli vzájemně porovnat styl a úroveň reklam a inspirovat se reklamami od kolegů,“ dodala Fišerová.

Kromě devíti kategorií hlavní soutěže dostaly cenu také tři reklamy v kategorii Duhový úsměv. Tradiční součást Duhové kuličky hodnotí dětská porota pod vedením doc. PhDr. Jitky Vysekalové. „Dětský úsměv udělily děti již podeváté. Zasedání takové poroty se v mnohém neliší od zasedání dospělých. Děti se také často nemohly shodnout, a tak dlouho diskutovaly,“ sdělila Jitka Vysekalová.

Soutěž mladých tvůrců reklamy Young Marbles České spořitelny vyhráli Jan Valuštík, Lukáš Krčil, Pavel Vybíral, Matěj Švec, Martin Zdražil, studenti 1. ročníku Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. „Jejich kampaň s názvem DreamZone byla nejkreativnější a nápad jako celek
byl také nejlépe dovedený do konce,“ vysvětlil Tomáš Kolář, ředitel odboru Korporátního marketingu a sponzoringu České spořitelny, který cenu předával.

Duhová kulička všem oceněným gratuluje a děkuje!

Více informací naleznete na webových stránkách festivalu Duhová kulička:

www.duhovakulicka.cz

SEZNAM OCENĚNÝCH SOUTĚŽNÍCH PRACÍ:

PRINT

2. Ogilvy & Mather: Stock Plzeň, Stalinoklaus, Hitlerozajíc

3. Euro RSCG: Česká filharmonie, Koncert pro těhotné ženy

3. Young & Rubicam: Danone – Activia, Těžko stravitelné – Mzdy, TV kuchaři, Vedení

OUTDOOR

2. Istropolitana Ogilvy: Avon Cosmetics, Zrcadlo

3. Young & Rubicam: Bel, Nekonečná jemnost

ADVERTISING FOR GOOD

3. Saatchi & Saatchi: Konto bariéry, Burza práce Konta Bariéry

3. TRIAD Advertising: Rada mládeže Slovenska, Generátor ospravedlniek 3000

RADIO

3. Saatchi & Saatchi: Konto bariéry, Burza práce Konta Bariéry

VIDEO

1. Euro RSCG: Festival Bollywoodského filmu, Řidič

2. Euro RSCG: Národní muzeum, Staré pověsti české – Praotec

3. Istropolitana Ogilvy: Slovak Telecom, Dede – séria futbalových sportov

DIGITAL

1. Digita.sk: Empire – jazyková škola, Přeži na ulici!

3. Y&R Brands: ING Šampionát v lenosti

3. Istropolitana Ogilvy: Slovak Telecom, Podelte se o úspech

CAMPAIGN

2. Y&R Brands: Vodafone, Tarifní balíčky

3. Y&R Brands: Vodafone, O dvou stromcích

3. Comtech Group: Ferrero Česká republika, Žloutkovice

AGENCY SELF PROMOTION

2. Wellen: Wellen, Každá značka potřebuje prostor aby mohla růst

DUHOVÝ ÚSMĚV

1. Euro RSCG: Festival Bollywoodského filmu, Řidič

2. Istropolitana Ogilvy: Slovak Telecom, Dede – Séria futbalových sportov

3. Euro RSCG: Národní muzeum, Straré pověsti české – Praotec