Mediální dům CZECH NEWS CENTER a. s. potvrzuje skvělé výsledky všech svých deníkových titulů za měsíc únor

Blesk, Aha! a Sport, všechny tři deníkové tituly mediálního domu CZECH NEWS CENTER a. s., dosáhly v měsíci únoru výborných výsledků.  Deník Blesk si udržuje jeden z nejmenších poklesů prodaného nákladu v meziročním srovnání s ostatními českými deníky. Aha! i deník Sport svůj prodaný náklad dokonce v meziměsíčním srovnání s lednem 2016 navýšily! (TZ)

Deník Blesk, nejčtenější a nejprodávanější deník v ČR, zaznamenal lepší výsledky než jeho nejbližší konkurence. Jeho meziroční pokles (-5,2%) se drží pod průměrným poklesem celého deníkového trhu (-6,2%) a dokazuje tím svoje stabilní postavení na trhu, kde drží téměř třetinový podíl celého novinového trhu. Navíc zájem o deník Blesk neklesá. Počet předplatitelů meziročně vzrostl.

Skvělý měsíc zaznamenal i deník Aha! A navazuje tak na pozitivní vývoj z měsíce ledna. Únorový prodaný náklad 56 986 ks znamenává meziměsíční nárůst 3%.

Deník Sport jako jediný deník v ČR meziročně narostl o 0,8% a potvrzujete tak svůj trend. Oproti lednu 2016 navíc navýšil svůj prodaný náklad o 3,4% na 34 240 ks.

2016-04-11 16_19_13-Start

Zdroj: ABC ČR 2015-2016

CZECH NEWS CENTER a. s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 miliónu čtenářů tisku a více než 3 milióny návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC.

Mezi další úspěšné projekty patří BLESK mobil – nejsilnější virtuální operátor v zemi, BLESK peněženka – první dobíjecí platební karta v ČR a BLESK energie – úsporný dodavatel plynu a elektřiny. Pod společností působí také tiskárny s názvem CZECH PRINT CENTER a.s.