PRAHA, 21. dubna 2016 – Digitální agentura DARK SIDE se stala centrálním dodavatelem digitální komunikace pro oblast reprodukční medicíny skupiny FutureLife, která sdružuje kliniky s pobočkami v České a Slovenské republice a v Londýně. Akvizice pacientů nicméně probíhá v rámci více zemí, a to nejen Evropy. (TZ)
„Digitální komunikaci považujeme za strategickou část marketingového mixu moderních soukromých zdravotnických zařízení a jsme proto rádi, že jsme pro ni získali silného a zkušeného partnera. Naše kliniky asistované reprodukce sdružené ve skupině FutureLife patří k těm nejúspěšnějším v Evropě a stále častěji je tak vyhledává zahraniční klientela. Naše komunikace je tedy v rámci skupiny zaměřená nejen na celou Evropu, ale i mimo ní,” říká Ing. Jana Lunerová, Chief Marketing Officer společnosti FutureLife.
Agentura DARK SIDE se projektům šířícím osvětu v oblasti neplodnosti věnuje již delší dobu. „Provozujeme například portál stopneplodnosti.cz a před několika týdny jsme úspěšně rozjeli unikátní projekt Muži činu nabízející preventivní vyšetření spermatu a včasné odhalení případných problémů. Právě zkušenost a dosavadní úspěchy s podobnými projekty nám pomohly získat důvěru leadera českého trhu v reprodukční medicíně,” přiblížil Managing Director agentury DARK SIDE Tomáš Jindříšek.
O společnostech
FutureLife
Skupina FutureLife sdružuje soukromá zdravotnická zařízení, která se specializují na péči o ženu. Působí v odbornostech jako jsou gynekologie, asistované reprodukce, gastroenterologie, genetika a další přidružené obory. FutureLife představuje zejména nadnárodní síť klinik se specializací na reprodukční medicínu s pobočkami v České a Slovenské republice a v Londýně.
DARK SIDE je digitální agentura výrazně překračující hranice do offline světa. Svým klientům zajišťuje kromě online kampaní, marketingových strategií, webových prezentací, e-commerce, sociálních médií a mobilních řešení také PR nebo organizaci eventů. V rámci své strategie se snaží do hloubky pochopit byznys svých klientů a orientovat se na obchodní výsledky realizovaných řešení. Podílí se na CSR strategiích pro své klienty a pomáhá řadě neziskových organizací.