Digitální agentura AITOM, která se specializuje na tvorbu komplexních internetových řešení, nově spolupracuje se značkou jablečných ciderů Strongbow patřící pod skupinu Heineken. AITOM pro Strongbow zajišťuje webovou prezentaci globální kampaně NATURE REMIX, v rámci níž značka oslavuje přírodu a vyzývá lidi, aby přinesli trochu její svěžesti i do nudné šedi měst. Cílem je oslovit především generaci Y (tzv. millennials). (TZ)
Kampaň Strongbow, jedničky na trhu se cidery, ve světě odstartovala 7. dubna a má za cíl přinášet přírodu do měst. V Praze odstartovala televizní kampaní v červnu a nyní pokračuje rozšířením v dalších lokalitách.
Za webovou prezentaci bude zodpovídat digitální agentura AITOM, která v současné chvíli pro Strongbow připravuje grafiku a vyvíjí responzivní microsite s podtextem „přírodu do města“. “Stránka bude mít za úkol uživatele virtuálně vtáhnout do přírody pomocí parallax efektu, kdy webem bude příjemně provázet mech v pozadí,” uvádí Tomáš Odl z AITOMu, který má projekt na starosti.
„Chceme, aby si lidé v dnešním urbanizovaném světě uvědomili, že život v místech, kde jsou stromy, květiny a tráva je mnohem hezčí a veselejší a aby s tím také aktivně něco udělali a trochu té přírody do svého okolí dostali,“ říká manažerka značky Strongbow Michala Ebertová.
Podstatu kampaně mohou diváci již nyní shlédnout v reklamním spotu, který se natáčel v Johannesburgu. V rámci spotu zasázeli místní zahradníci jablečný sad na opuštěném místě přímo uprostřed města.
Kromě Prahy se podobné aktivity objevily či objeví v dalších zemích, ve kterých se značka prodává. Například to jsou Toronto, Bukurešť, Bratislava, Lisabon, Vietnam, New York, Ontario, Londýn, Rotterdam, Marseille, Turín, Peking a zmíněný Johannesburg. Strongbow také na svých sociálních sítích zavedla hashtag #prirodudomesta.
O Strongbow
V prodeji ciderů na celém světě je HEINEKEN absolutní jednička – jejich název Strongbow nese každý sedmý prodaný kus. V roce 2015 obohatily cidery společnosti HEINEKEN i český trh. Prodávají se v pěti příchutích: Strongbow Gold Apple, Strongbow Elderflower, Strongbow Red Berries, Strongbow Honey a letošní novinka Strongbow Dark Fruit. Česká republika je zároveň první zemí, která má tu čest představit nealko cider Strongbow a to ve dvou příchutích Strongbow Gold Apple 0.0 % a Strongbow Red Berries 0.0 %.
O kvalitě Strongbow a skvělé chuti svědčí i umístění ve spotřebitelské soutěži Monde Selection 2015 (zlaté medaile pro všechny prodávané příchutě v Česku). Cidery Strongbow nabízejí skvělé osvěžení – nejlepší jsou na ledu, nejvíc si je vychutnáte s přáteli při západu slunce. Své příznivce má jak v řadách žen, tak i mužů.
O agentuře AITOM
Internetová agentura AITOM vytváří pro své klienty z řad středně velkých firem weby, které plní stanovené cíle. Spolupráce s AITOMem vychází ze vstupní studie, díky které dokáže AITOM pro klienta zodpovědně navrhnout webové řešení a realisticky odhadnout náklady na dosažení požadovaných obchodních výsledků. Díky internímu oddělení internetového marketingu se dokáže postarat i o relevantní návštěvnost webu. AITOM tedy nabízí komplexní internetové řešení: vstupní studii, vývoj webu i internetový marketing.
Na českém trhu působí více než devět let a za tu dobu se jejím specialistům podařilo realizovat přes pět set úspěšných projektů.