Společnost Tech Data Distribution připravila pro všechny své obchodní partnery „provoněné léto“. K online objednávkám nad 20 tisíc korun rozdává po celý červenec parfémy známých značek. Voňavé léto budou připomínat také některé navoněné zásilky nebo faktury. (TZ)
Výběr parfému přidávaného k zásilce je náhodný, v nabídce se však objevují výhradně známé a populární značky jako je například Gucci, Dolce&Gabbana nebo Versace. Promoakce se vztahuje na všechny online objednávky v hodnotě vyšší než 20 tisíc korun. Jedinou výjimkou jsou objednávky Licence Online od společnosti Microsoft
„Chceme udělat radost našim obchodním partnerům. Je to naše poděkování za to, že využívají naší distribuční sítě. K běžným objednávkám dostanou něco navíc, a mohou tak udělat pro změnu radost svým nejbližším,“ říká Klára Štolfová, MarCom managerka společnosti.
Speciální promoakce končí 31. července.
Více informací o společnosti Tech Data Distribution najdete na www.techdata.cz; www.techdata.sk.
O společnosti Tech Data Distribution
Firma Tech Data Distribution, s.r.o., je přední distributor výpočetní a komunikační techniky, digitální spotřební elektroniky a software pro český a slovenský trh. Společnost byla založena v polovině roku 1991 v Praze pod názvem Expert & Partner. V dubnu 1993 se stala součástí celoevropské distribuční sítě Computer 2000, vlastněné od roku 1999 americkou distribuční firmou Tech Data Corporation. V distribuční nabídce Tech Data Distribution naleznete produkty nejdůležitějších výrobců ze všech oblastí výpočetní a komunikační techniky. V březnu 2004 úspěšně proběhla integrace společnosti Azlan. K obsluze svých zákazníků využívá logistické centrum v Boru u Tachova, které v rámci Tech Data Corporation patří mezi největší na světě.
O společnosti Tech Data Corporation
Společnost Tech Data Corporation (NASDAQ GS: TECD), založená v r. 1974, je předním distributorem produktů informačních technologií, s více než 100 000 zákazníky ve více než 100 zemích po celém světě. Obchodní model společnosti umožňuje poskytovatelům řešení, výrobcům a vydavatelům efektivněji prodávat své produkty a podporovat koncové uživatele od malých a středních firem (SMB) až po velké podniky. Společnost se umístila v žebříčku Fortune 500 na 109. místě a dosáhla tržeb ve výši 24,4 mld. USD za poslední fiskální rok, který skončil 31. ledna 2011. Více informací najdete na: www.techdata.com