Skanska si vybrala AMI Communications

AMI Communications uspěla ve dvoukolovém výběrovém řízení na dodávku PR služeb vypsaném společností Skanska. Poprvé v historii tak mají všechny obchodní jednotky Skanska jednu agenturu. AMI Communications bude na budování dobrého jména společnosti pracovat na českém i slovenském trhu. (TZ)  

Agentura se bude věnovat především strategickému plánování PR a media relations. „Skanska je společnost, která si zakládá na svých etických hodnotách, na bezpečné práci, udržitelnosti a zejména na transparentním podnikání. Naším úkolem bude přiblížit tento přístup zákazníkům, investorům i veřejnosti,“ říká Roman Binder, Senior Account Director týmu Průmysl AMI Communications. „Do tendru jsme šli s celou řadou nápadů, které jak doufáme, budeme spolu se Skanskou v dalších letech realizovat,“ dodává Binder.

„AMI Communications si v průběhu výběrového řízení vedla nejlépe z oslovených agentur. Zaujali nás především kreativními nápady a propracovanou komunikační strategií, což společně s kladnými referencemi slibuje profesionální spolupráci a vysokou kvalitu služeb. Vypsaný tendr má pro nás jedno historické prvenství, a to že jde o propojení komunikace všech tří obchodních jednotek Skanska na tomto trhu,“ říká Ondřej Svatoň, ředitel komunikace a marketingu společnosti Skanska.

Skanska je developerská a stavební skupina se sídlem ve Švédsku, celosvětově jedna z největších společností s kompetencí v oblasti dopravního i pozemního stavitelství, komerčního a rezidenčního developmentu a PPP projektů. V České republice působí prostřednictvím Skanska a.s. v oblasti dopravního a pozemního stavitelství a dalších specializovaných služeb, Skanska Reality a.s. v oblasti rezidenčního developmentu a Skanska Property Czech Republic, s.r.o. v oblasti komerčního developmentu.