Svijany 10. února 2017 – Od začátku února spolupracuje Pivovar Svijany s PR agenturou Temper Communication. Ta bude mít na starosti nejen kompletní PR servis, ale bude pivovaru zajišťovat i komunikaci na sociálních sítích. (TZ)
„Dospěli jsme k závěru, že po několika letech opět nastal čas dát komunikaci pivovaru nový impuls. Změnu PR agentury považujeme za další krok k zviditelnění pivovaru a upevňování dobrého jména značky Svijany. Věříme, že právě zkušený tým agentury Temper Communication dokáže pivovar a dění v něm co nejlépe přiblížit našim zákazníkům,“ komentuje změnu agentury Roman Havlík, ředitel pivovaru.
Temper Communication bude pro pivovar zajišťovat komunikaci s médii, PR a marketingové poradenství, ale také kompletní správu sociálních sítí. Plánuje mimo jiné vizuálně a obsahově sjednotit formu komunikace na sociálních sítích, více do ní zapojit fanoušky pivovaru a prohlubovat tak pozitivní vztah zákazníků ke značce Svijany.
„Jsme velice rádi, že si Pivovar Svijany zvolil právě naši agenturu a to nejen kvůli tomu, že máme pozitivní vztah k jejich pivu, ale i proto, že máme mnoho společného, co se týče firemní filozofie. Jsme rovněž česká firma, zakládáme si na rodinné atmosféře a sdílíme přístup, že k úspěchu vede pouze dobře a poctivě odvedená práce,“ dodává Jindřich Jindřich, výkonný ředitel agentury Temper Communication.
Pivovar Svijany
Pivovar ve Svijanech byl založen v roce 1564 a je tak jedním z nejstarších českých pivovarů vůbec. Jeho novodobá historie se datuje od poslední změny vlastnického uspořádání v roce 1998, kdy se novým vlastníkem upadajícího pivovaru s výstavem 30 000 hl stala ryze česká společnost Pivovar Svijany, s.r.o. (po roce 2005 Pivovar Svijany, a.s.). Od té doby pivovar zněkolikanásobil výstav až na loňských rekordních 624 890 hl a stal se jednou z nejoblíbenějších značek tradičního českého piva. Pivovar Svijany si zakládá na tradičním výrobním postupu tzv. dvourmutovém způsobu vaření, kvašení v otevřených kádích a dlouhodobém zrání piva v ležáckých sklepích. Pro výrobu bohatého sortimentu dvanácti nepasterizovaných piv používá většinou humnový slad z malých českých a moravských nezávislých sladoven, vodu z vlastních studní a žatecký poloraný červeňák z vlastních chmelnic. Do svého rozvoje Pivovar Svijany v uplynulých letech investoval více než 700 mil. korun. Vedle vlastních zdrojů využívá na investice do nových technologií a rekonstrukce objektů i dotace Evropské unie, které přesáhly částku 160 milionů Kč. Jednou z posledních investic se stal odkup chátrajícího svijanského zámku od soukromého vlastníka a jeho rekonstrukce. Zámek Svijany byl odjakživa součástí pivovaru, proto byl znovu slavnostně otevřen veřejnosti, která může kromě prohlídky zámeckých prostor absolvovat i exkurzi v samotném pivovaru Svijany a poznat tradiční výrobu českého piva na vlastní oči.
www.plus.google.com/u/0/+PivovarSvijany