Pivovar Svijany zavádí do restaurací umělou inteligenci

Svijany, 4. února 2019 – Uvítací pivo zdarma v některé ze zhruba tří tisíc svijanských restaurací čeká na zájemce díky nové společné veřejné kampani Pivovaru Svijany a společnosti Cool Ticket. Vouchery na pivo zdarma mají k dispozici v mobilní aplikaci Cool Ticket, která jim rovnou také pomůže vyhledat nejbližší dostupnou svijanskou restauraci. Díky zapojení umělé inteligence pak aplikace v restauraci rozpozná objednanou sklenici svijanského piva a peníze v hodnotě voucheru pošle přímo na bankovní účet uživatele.

Dlouhodobou spolupráci se společností Cool Ticket navázal Pivovar Svijany loni v listopadu a do dnešního dne již kampaň do svijanských restaurací přitáhla řádově tisíce návštěvníků. Po voucherech proto pivovar pro své zákazníky v dalších měsících v aplikaci plánuje také například „pivní duely“ nebo věrnostní soutěže o hodnotné ceny.

Pivovar usilovně pracuje na neustálém zvyšování úrovně podniků, kterým dodává pivo, například pomocí jejich certifikace nebo nově i školy správného čepování piva. Nová aplikace nám pomáhá zábavnou a moderní formou přivést do našich zařízení nové hosty, aby se mohli o změnách sami přesvědčit,“ říká svijanský sládek Petr Menšík.

Cool Ticket se specializuje na trh s rychloobrátkovým zbožím a do svého IT řešení plnohodnotně integruje umělou inteligenci, která umožňuje cílené kampaně v neomezené sítí provozoven. Vše je řízeno pomocí mobilní aplikace a aktivace probíhají bez potřeby školení a zapojení obsluhy. Aplikace Cool Ticket je ke stažení na Google Play i App Store zdarma.  

Více o voucheru řízeného umělou inteligencí v klipu na  Youtube.

Pivovar Svijany

Pivovar ve Svijanech byl založen v roce 1564 a je tak jedním z nejstarších českých pivovarů vůbec. Jeho novodobá historie se datuje od poslední změny vlastnického uspořádání v roce 1998, kdy se novým vlastníkem upadajícího pivovaru s výstavem 30 tisíc hektolitrů stala ryze česká společnost Pivovar Svijany, s. r. o., (po roce 2005 Pivovar Svijany, a. s.). Od té doby pivovar zněkolikanásobil výstav až na loňských rekordních 681 686 hl a stal se jednou z nejoblíbenějších značek tradičního českého piva. Pivovar Svijany si zakládá na tradičním výrobním postupu tzv. dvourmutovém způsobu vaření, kvašení v otevřených kádích a dlouhodobém zrání piva v ležáckých sklepích. Pro výrobu bohatého sortimentu čtrnácti nepasterizovaných piv používá většinou humnový slad z malých českých a moravských nezávislých sladoven, vodu z vlastních studní a žatecký poloraný červeňák z vlastních chmelnic. Do svého rozvoje Pivovar Svijany v uplynulých letech investoval přes 850 milionů Kč, naposledy do nové stáčírny plechovek za 100 milionů Kč. Významně také investoval do odkupu chátrajícího svijanského zámku od soukromého vlastníka a jeho rekonstrukce. Zámek Svijany byl odjakživa součástí pivovaru, proto byl v roce 2016 znovu otevřen veřejnosti, která může kromě prohlídky zámeckých prostor absolvovat i exkurzi v samotném pivovaru Svijany a poznat tradiční výrobu českého piva na vlastní oči.

www.pivovarsvijany.cz

www.facebook.com/svijany

www.plus.google.com/u/0/+PivovarSvijany

http://www.instagram.com/pivovarsvijany/

Reklamy