Tým netboxu ve spolupráci se studiem Justmighty boří v nové kampani mýty v oblasti telekomunikací

21.února 2017, BrnoZažité stereotypy zákazníků, týkající se internetu a televize, se provokativní kampaní „Bořiči mýtů“ rozhodla odbourat společnost netbox, která je nejprogresivnějším provozovatelem optického připojení k internetu. „Snažíme se lidem ukázat, že díky moderním technologiím již nejsou při sledování televizního vysílání odkázaní na anténu, satelit či další přístroje. Že jim stačí spolehlivé připojení k internetu a mohou se na svůj oblíbený kanál dívat kdekoli a kdykoli se jim zachce,“ přiblížil spolumajitel  netboxu Marek Bukal. Kampaň je prvním krokem v kompletní změně vizuálního stylu netboxu.

nahled_WEB

„Bořiči mýtů“ se začnou objevovat v průběhu února jak v online kampaních, tak v tisku nebo v městské hromadné dopravě. „Chtěli jsme udělat vizuály, které budou vybočovat z davu. Navrhli jsme proto jednoduché až naivní flat ilustrace v teplých barvách. Netbox se tak chce oprostit od syrových technologií a komunikovat lidštěji než konkurence,“ uvedl kreativní ředitel Justmighty Tomáš Pohl.

Kampaň poukazuje na sedm hlavních mýtů spojených s internetem, televizí a podporou zákazníků v oblasti telekomunikací . „Když mám levný internet, tak je normální, že někdy nefunguje. Abych se mohl dívat na telku, potřebuju satelit nebo anténu. Rychlost internetu je pevně nastavená a nejde měnit. Než se dovolám svému dodavateli internetu, třikrát mi vystydne kafe. Takové jsou nejčastější názory zákazníků na spolupráci s dodavateli internetových služeb, kteří k nám přecházejí od konkurence. Chceme lidem ukázat, že spolupráce s dodavatelem může vypadat úplně jinak, lidsky,“ vysvětlil Bukal.

V létě na kampaň naváže další krok. Netbox představí kompletně nový vizuální styl, který zjednoduší a vylepší interní i externí prezentace. Zákazníci změnu zaznamenají jak u televizní služby Kuki, tak v aplikacích set-top boxů, v chytrých televizích, telefonech a tabletech. Vše ve spolupráci s Justmighty. „Novým, moderním a lidským přístupem k vizualizacím značky chceme ukázat zákazníkům, jaký netbox ve skutečnosti je. Že nejsme žádná odlidštěná nadnárodní korporace, ale tým lidí s osobním přístupem k individuálním potřebám všech zákazníků. Studio Justmighty má podobnou filozofii jako my, a proto jsme se rozhodli pro kreativní zpracování rebrandingu oslovit právě je,“ sdělil za netbox Bukal.

Tým z netboxu toho pro zákazníky společně se studiem Justmighty chystá mnohem více. „Nechceme zůstat pouze u současných produktů, tak jak je znají naši zákazníci, ale neustále přinášet novinky, které každé domácnosti zjednoduší život a ušetří mnoho času. Do konce roku plánujeme rozšířit portfolio chytrých televizí o značku LG a zpřístupnit Kuki aplikaci pro zařízení Apple TV a chytré zařízení, které podporují Android TV,“ dodal spolumajitel netboxu.