WebTop100 odstartoval Osobnost digitálního marketingu

Konference WebTop100, kterou každoročně pořádá digitální agentura Dobrý web, spustila hlasování soutěže Osobnost digitálního marketingu. Nominace odborné poroty proběhly během měsíce září, do 19. října poté běží hlasování pro členy WebTop100 a jméno vítěze bude oznámeno v listopadu na slavnostním vyhlášení konference.

2017-09-26 11_13_35-Pomůžeme vám k úspěchu v online světě - Dobrý web

Již 16. ročník WebTop100 proběhne 15. listopadu v Národním domě na Vinohradech, jedná se o největší soutěž v digitálním marketingu v ČR. Výherce Osobnosti digitálního marketingu bude představen v rámci závěrečného vyhlášení celé akce, formou hlasování o něm rozhodnou všichni členové WebTop100. Mezi nominovanými letos jsou:

Oliver Dlouhý

Oliver začal na internetu podnikat v roce 2008. Nejdříve založil firmu na outsourcing logistiky pro e-shopy, později řídil internetové obchody s elektronikou. Obchodoval také s překlepovými doménami a provozoval službu na živá stream videa. V roce 2012 založil inovativní vyhledávač letenek Kiwi.com, kterému se nyní věnuje naplno a řídí jeho globální expanzi.

Michaela Gregorová

Michala dělá PR na volné noze od roku 2006. Starala se o komunikaci pro klienty jako Mall.cz, Fler.cz, Bonami, UGO a Rohlik.cz. V Rohlíku od prosince 2016 působila v čele marketingu a PR. Aktuálně je v této společnosti její zodpovědností zákaznická zkušenost.

Robert Haas

V 90. letech působil jako grafik, v roce 1999 spoluzaložil digitální kreativní agenturu SYMBIO, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. V SYMBIU spolupracuje se zhruba 60 lidmi a jeho cílem je smysluplná práce, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz.

Marie (Chytilová) Havlíčková

Marie je ředitelkou největšího inspiračního portálu Slevomati. Ve firmě začínala před pěti lety a začínala na pozici manažerky pro Prahu, postupně se ovšem vypracovala na vedoucí módní sekce a nyní stojí v čele firmy. Pod jejím vedením se ze Slevomatu stal jeden z největších hráčů tuzemského e-commerce.

Vít Horký

Vít Horký je zakladatel a CEO technologické firmy Brand Embassy, která pomáhá firmám jako Alibaba, Puma, T-Mobile, Vodafone, Samsung či ZOOT zlepšovat digitální zákaznickou péči a zvyšovat prodeje. Společnost má své pobočky v Praze, Londýně, Dubai, Bostonu i San Franciscu, obsluhuje tak zákazníky ve více než 30 zemích světa a na 5 kontinentech. Vítek vystudoval britskou Teesside University, žije mezi Prahou a Kalifornii a třetím rokem se učí trefit do golfového míčku.

Filip Podstavec

Filip Podstavec je 27 letý český online marketingový specialista, lektor, přednášející, moderátor a milovník asijské kuchyně. Jako jediný Čech, letos již podruhé přednáší na největší evropské marketingové konferenci Marketing Festival po boku světových osobností a je vlastníkem rychle rostoucího startupu Marketing Miner.

Jiří Rostecký

Jiří podporuje české podnikatele a marketéry v rozšiřování jejich dovedností. ve své one-man-show MladýPodnikatel.cz, největším českém videocastua podcastu o podnikání a marketingu, zpovídá podnikatele, ředitele firem, manažery i marketéry a rozebírá s nimi nejen jejich příběhy, ale i marketingové a obchodní strategie. Rozhovory koncipuje tak, aby byly užitečné pro začátečníky i profesionály. Vydává minimálně dva rozhovory týdně, sledují ho desítky tisíc lidí z byznysu a marketingu a na rozdíl od jiných tvůrců se mu daří projekt rozšiřovat dlouhodobě.

Josef Šlerka

Josef Šlerka je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik a doktorand informační vědy. Působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers, vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsoby, jak lze tento svět analyzovat, mapuje ve svých sémiotických textech a vývoji analytických nástrojů. V současnosti se věnuje strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům sociálních médií.

Michal Šmída

Spolu se svým týmem buduje novou generaci finančních služeb v České republice. Začínal v investičním bankovnictví v Londýně, po dokončení studií na prestižní londýnské univerzitě King’s College nastoupil do banky Baclays Capital. Po celkově 11 letech v zahraničí se v roce 2013 vrátil do České republiky a s 42 členným týmem buduje FinTechovou firmu Twisto, poskytující platební služby budoucnosti. Společnost představila inovativní platební metody, uvést lze například platbu faktur a složenek pod názvem Snap. Dle magazínu E15 je Twisto FinTech počinem roku 2017, Forbes jej zařadil mezi TOP 20 nejnadějnějších českých startupů a na polském Wolves Summitu byla společnost ohodnocena jako nejlepší evropský startup roku 2016.

Více informací na: http://osobnost.webtop100.cz/2017/

O Dobrém webu s.r.o.

Digitální agentura Dobrý web doručuje svým zákazníkům skvělý prožitek na webu a zároveň efektivně cílené kampaně. Tým agentury je složen z předních odborníků na UX a digitální reklamu.

Dobrý web mimo jiné pořádá desítky školení pro veřejnost ročně, stojí za projektem semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka a pořádá prestižní soutěž digitálních projektů WebTop100 spojenou s každoroční konferencí.

Více informací naleznete na www.dobryweb.cz