Tomáš Hynčica, obchodní ředitel společnosti Admosphere, převezme 15. 9. 2011 zodpovědnost za nový obchodní tým mateřské výzkumné agentury MEDIARESEARCH. Dosavadní obchodní ředitel MEDIARESEARCH Andrej Miklánek se stane programovým a výkonným ředitelem STV a členem topmanagementu RTVS. (TZ)
V MEDIARESEARCH vzniká obchodní tým společný pro MEDIARESEARCH i Admosphere, který bude řídit současný obchodní ředitel Admosphere Tomáš Hynčica. Nový tým se bude soustředit na tři cíle: akvizici nových klientů pro Admosphere, akvizici nových klientů v oblasti marketingového výzkumu v České republice i na Slovensku a akvizici a péči o klienty v oblasti obchodního zastoupení Gemiusu CZ i SK.„Vytvoření společného obchodního týmu zaštiťujícího obě společnosti je logickým krokem vedoucím k zefektivnění stávající synergie,“ uvedl Tomáš Hynčica. „Navázání na profesionální práci Andreje Miklánka v MEDIARESEARCH nebude rozhodně lehkým úkolem. S Andrejem jistě zůstaneme nadále v kontaktu. Věřím, že se nám s přispěním kvalitního zázemí obou propojených subjektů povede nadále rozvíjet dosavadní úspěchy.“Dosavadní obchodní ředitel společnosti MEDIARESEARCH Andrej Miklánek se od 15. 9. 2011 stává členem topmanagementu slovenského veřejnoprávního média Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS), kde bude z pozice výkonného a programového ředitele řídit televizní složku RTVS, tedy Slovenskou televizi.„Hoci som sa v MEDIARESEARCH počas posledných troch rokov cítil výborne, volanie televízie, z ktorej som pred časom do MEDIARESEARCH prišiel, nebolo možné ignorovať. Čas strávený v MEDIARESEARCH považujem po odbornej i ľudskej stránke za mimoriadne cennú skúsenosť, z ktorej budem čerpať aj v ďaľšom období,“ vyjádřil svoje pocity Andrej Miklánek.Doplňující informace:
Společnost MEDIARESEARCH (www.mediaresearch.cz) je významnou výzkumnou agenturou s širokým portfoliem služeb v oblasti realizace marketingových a mediálních výzkumů, zpracování a analýz dat, marketingového poradenství a vývoje software. Je realizátorem tří z nejrozsáhlejších mediálních výzkumů v České a Slovenské republice – Elektronického měření sledovanosti televize (TV metry) v ČR, Výzkumu návštěvnosti a sociodemografie internetu v ČR (NetMonitor) a SR (AIMmonitor) a Monitoringu reklamních výdajů v médiích (Admosphere) a na internetu (AdMonitoring) v ČR.
Admosphere, s.r.o. (www.admosphere.cz) je dceřiná společnost MEDIARESEARCH, a. s., která se zabývá monitoringem reklamních investic v televizi, tisku, rozhlasu, na internetu a v out of home mediích na území České republiky. Na tomto poli jsou jejími partnery významné profesní organizace, mezi něž patří Asociace televizních organizací (ATO), Asociace komunikačních agentur (AKA) a Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Cílem projektu AdMosphere je díky inovativním řešením pomáhat zákazníkům efektivně a účelně investovat do reklamní komunikace.