Tým agentury Performics rozšířil Pavel Kitko

Do výkonnostní agentury Performics nově nastoupil Pavel Kitko jako client success manager.

Převážná část kariéry Pavla Kitka je spojena se značkou Adidas, kde pracoval celkově 6 let. Nejdříve 4 roky na marketingových kampaních značky pro 7 zemí CEE a následně 2 roky v e-commerce jako marketing activation manager pro 17 států EU. Rok před nástupem do Publicis One řídil marketing pro dva slovenské hotely a tehdy se také poprvé setkal s agenturou Performics. Zde nyní zastává pozici client success managera.

Performics

Performics je celosvětová výkonnostní agentura a největší globální partner společnosti Google. Agentura Performics vznikla z původní B2B Group, která patří mezi průkopníky on-line marketingu v České republice a na Slovensku. Změna názvu z B2B Group na Performics se uskutečnila v září 2017. Agentura zastřešuje on-line marketingový servis v oblasti performance marketingu – SEM (reklama ve vyhledávačích), SEO, OneSearch (propojení SEO a SEM), výkonnostní marketing v display a video reklamě (programmatic) – tzv. brandformance, na sociálních sítích, v mobilních telefonech a tabletech. Performics je vlastníkem několika patentovaných nástrojů a metodologií pro optimalizaci kampaní. Jedná se o Benchtools, Socialtools a OneSearch, které poskytují klientům jedinečné informace a data a pomáhají jim, aby jejich kampaně byly ještě efektivnější.

www.performics.com