Do výkonnostní agentury Performics nově nastoupil Pavel Kitko jako client success manager.
Převážná část kariéry Pavla Kitka je spojena se značkou Adidas, kde pracoval celkově 6 let. Nejdříve 4 roky na marketingových kampaních značky pro 7 zemí CEE a následně 2 roky v e-commerce jako marketing activation manager pro 17 států EU. Rok před nástupem do Publicis One řídil marketing pro dva slovenské hotely a tehdy se také poprvé setkal s agenturou Performics. Zde nyní zastává pozici client success managera.
Performics
Performics je celosvětová výkonnostní agentura a největší globální partner společnosti Google. Agentura Performics vznikla z původní B2B Group, která patří mezi průkopníky on-line marketingu v České republice a na Slovensku. Změna názvu z B2B Group na Performics se uskutečnila v září 2017. Agentura zastřešuje on-line marketingový servis v oblasti performance marketingu – SEM (reklama ve vyhledávačích), SEO, OneSearch (propojení SEO a SEM), výkonnostní marketing v display a video reklamě (programmatic) – tzv. brandformance, na sociálních sítích, v mobilních telefonech a tabletech. Performics je vlastníkem několika patentovaných nástrojů a metodologií pro optimalizaci kampaní. Jedná se o Benchtools, Socialtools a OneSearch, které poskytují klientům jedinečné informace a data a pomáhají jim, aby jejich kampaně byly ještě efektivnější.