INFO.CZ slaví 1. narozeniny, vydává tištěný speciál

Zpravodajský portál INFO.CZ slaví 1. narozeniny. Během této doby se zařadil mezi největší zpravodajské portály v Česku a překonal návštěvnostní cíle, které si jeho zakladatelé na začátku vytyčili. Jeho šéfredaktor Michal Půr před rokem uvedl, že chce za rok překonat hranici 1 000 000 reálných uživatelů měsíčně. Tohoto cíle ovšem INFO.CZ dosáhlo již v červenci a v říjnu návštěvnost činila rekordních 1 428 000 reálných uživatelů.

První rok bereme jen jako určitý začátek cesty, kterou jsme si loni v listopadu vytkli. Myslím, že jsme dokázali, že pro INFO.CZ je na trhu místo. S návštěvností jsme maximálně spokojeni, nyní se budeme soustředit především na obsah a na budování komunity kolem celého zpravodajského portálu,“ uvedl šéfredaktor Michal Půr.

INFO.CZ se daří i s diskusním pořadem Štrunc, který se již pevně etabloval na poli debatních internetových pořadů. I Štrunc dosáhl v říjnu rekordní sledovanosti, která činila 1,5 milionu přehrání, v průměru na jeden díl tedy téměř 100 000 přehrání. „Příští rok určitě přijdeme s dalším minimálně jedním formátem, který by měl ještě podpořit úspěch týmu kolem Pavla Štrunce,“ uvedl šéfredaktor Michal Půr.

V pondělí 20. listopadu INFO.CZ uvede na trh tištěný speciál, který ponese název InfoLab. Půjde o prémiový magazín zaměřený vždy na jedno téma, především pak takzvané „megatrendy“, které mění svět. Na stáncích se InfoLab objeví v nákladu 10 000 kusů, jedno vydání bude stát 149 korun. Prvním tématem je umělá inteligence, v magazínu se na 150 stranách objeví řada exkluzivních informací a rozhovorů, poznávacím znakem bude i výrazná grafická úprava. „Petra Roubalová a Matěj Hanauer patří mezi nejlepší grafiky v Česku a INFO.CZ je opravdu pyšné, že je má ve svých řadách. Už nyní je zřejmé, že nejde o poslední vydání InfoLabu, další číslo se na stáncích objeví na jaře příštího roku,“ dodal šéfredaktor.

Kromě časopisu INFO.CZ v příštím roce uspořádá i první eventy. Zároveň se chystá posílit i personální složení redakce, k němuž dochází průběžně. Nově příchozí ještě více podtrhnou orientaci INFO.CZ na zahraniční zpravodajství.

CZECH NEWS CENTER a.s. je nejsilnějším mediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů oslovuje téměř 3,5 miliónu čtenářů tisku a téměř 7 miliónů návštěvníků internetu. Desítky tisíc dalších využívají ostatní digitální produkty a aplikace CNC. 
Mezi další úspěšné projekty patří BLESK mobil – nejsilnější virtuální operátor v zemi a BLESK energie – úsporný dodavatel plynu a elektřiny. Pod společností působí také tiskárny s názvem CZECH PRINT CENTER a.s.