Praha, 18. prosince 2017 – Předáním šeku v hodnotě 60 000 korun vyvrcholila charitativní akce Ewy Farne ve spolupráci s Mall.cz. „Srdcem“ projektu byla Ewina první vánoční píseň a klip Vánoce na míru, který jen na YouTube nasbíral přes 5 milionů zhlédnutí. Mall.cz podpořil akci prodejem tematické dárkové kolekce. Výtěžek z prodeje putoval neziskové organizaci Borůvka, jejíž ambasadorkou je právě Ewa Farna.
V rámci celé akce bylo pouze na Mall.cz k zakoupení exkluzivní dárkové balení s červeným kulichem a náramkem, který připomíná 10 let působení Ewy na hudební scéně. Zakoupením balíčku přispěli zákazníci Mall.cz a fanoušci Ewy na podporu organizace Borůvka, která už od roku 1998 pomáhá dětem i dospělým s tělesným postižením.
„Ewa už si s myšlenkou vánoční písně pohrávala, takže nápad podpořit Borůvku právě tímhle způsobem uvítala. Jsme rádi, že Vánoce na míru u fanoušků bodují, protože díky tomu měla úspěch i naše dárková kolekce a mohli jsme tak podpořit ty, kteří naši pomoc potřebují,“ dodává Jan Kufel, Head of Marketing Communication.
Videoklip je ke zhlédnutí zde: https://www.youtube.com/watch?v=UiEa8GRvFGw.