Společnost IKEA v dubnu odstartovala svoji novou OOH kampaň komunikující kuchyně, která poběží až do června a týká se České republiky, Slovenska a Maďarska. Kromě klasických billboardů a CLV využívá i netradiční nosiče lenticular, LED screeny a velkoformátové plachty. Kampaň má přesah také do digitálu. Za kreativou kampaně stojí agentura Saatchi & Saatchi.
Cílem letošní kampaně IKEA zaměřené na kuchyně je ukázat lidem, že se nemusí cítit limitováni tvarem nebo velikostí místnosti, a zároveň jim pomoci uvědomit si, že nejsou žádné hranice mezi tvarem kuchyně, kterou mají, a tou, o které vždy snili. „Pokud zákazníci umějí své sny nakreslit, jsme tady proto, abychom jim pomohli proměnit je ve skutečnost,“ doplňuje Fruzsina Varga, kampaňový lídr ze společnosti IKEA.
„Pro hlavní komunikaci byly použity tři horizontální a dva vertikální klíčové vizuály se čtyřmi různými typy kuchyní. Koncept ,Jediná hranice je vaše fantazie‘ byl dramatizován použitím půlených vizuálů s vizuálem reálné kuchyně navazujícím na její skicu,“ vysvětlují art director Jakub Havlík a copywriter Markéta Kolodžejová z agentury Saatchi & Saatchi.
Kromě široké veřejnosti je kampaň zaměřena také na dvě specifické skupiny: lidi stěhující se do nových domovů, kteří hledají nové kuchyňské řešení pro svou domácnost, a matky, které v kuchyni tráví více času, a můžou proto pociťovat větší nepohodlí ve svých neergonomicky řešených kuchyních. Jedinou hranicí je díky IKEA jejich fantazie.
O IKEA Group
IKEA je společnost se švédskými kořeny, vyrábějící bytové zařízení. V roce 1943 ji založil Ingvar Kamprad. Naším krédem je „vytvářet lepší každodenní život pro co nejvíce lidí“. Z obchodního hlediska si klademe za cíl nabízet široký sortiment kvalitně navrženého, funkčního a dostupného bytového zařízení za ceny tak nízké, aby si co nejvíc lidí mohlo dovolit zařídit si vlastní domov vkusně a funkčně.
IKEA Group 100% patří INGKA Holding B.V. a kontrolovaným subjektům. IKEA Group je jednou z 11 franšíz IKEA a je největším prodejcem bytového zařízení na světě. Provozuje 355 obchodních domů ve 29 zemích. Obchodní domy IKEA Group v roce 2017 přivítaly 817 milionů návštěvníků a stránka www.IKEA.com zaznamenala 2,1 miliardy přístupů.
O Saatchi & Saatchi
Agentura Saatchi & Saatchi je známá svými vynikajícími kreativními nápady, které mezi spotřebiteli a produkty vytvářejí silná emocionální spojení. Síť agentury Saatchi & Saatchi zahrnuje 114 kanceláří a čítá 6500 zaměstnanců v 67 zemích. Mezi globální klienty patří společnosti HSBC, P&G, Toyota, Visa a GSK. Saatchi & Saatchi je součástí skupiny Publicis Communications a má kanceláře v rámci agentury Publicis One. Obě tyto společnosti jsou součástí Publicis Groupe, třetí největší komunikační skupiny na světě. V České republice byla pobočka agentury Saatchi & Saatchi založena roku 1992. www.saatchi.com
O Publicis One
Publicis One je globální společnost, která funguje v oblasti komunikací na trzích malé a střední velikosti a spojuje pod jednou střechou všechny agenturní značky a odborné znalosti skupiny Publicis Groupe. Publicis One je vybudovaná okolo zájmů svých klientů a uznává současnou potřebu specializace a zároveň integrace, která se projevuje v současném marketingu. V čele společnosti Publicis One stojí Jarek Ziebinski, global CEO. Společnost funguje napříč čtyřmi odvětvími Publicis Groupe: Publicis Communications (Publicis Worldwide s agenturami MSL, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi a BBH), Publicis Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Digitas), Publicis.Sapient (SapientRazorfish, Sapient Consulting) a Publicis Health (Digitas Health, Publicis LifeBrands, Saatchi & Saatchi Wellness). Společnost Publicis One má více než 7000 zaměstnanců ve 39 zemích v Latinské Americe, v Evropě, na Středním východě a v Asii. Spojuje nás touha Publicis Groupe předávat klientům hodnotu hesla „V jednotě je síla“ („The Power of One“). Pro více informací o Publicis One nás sledujte na sítích Facebook | Twitter | LinkedIn.