Reklamní kampaň „Chytrá síť od O2“ získala zlatou Effie 2011. Stala se tak nejefektivnější reklamou roku 2011 v kategorii Ostatní služby. (TZ)
„Z udělené ceny máme obrovskou radost. Je to jedno z nejprestižnějších ocenenění, jakého lze v oblasti reklamy a marketingové komunikace dosáhnout. Komerční úspěch kampaně i samotné ocenění ukazují, že veřejnost slyší, vnímá a očekává vzdělávací kampaně od leadera na trhu v oblasti mobilních datových služeb,“ říká Lukáš Antoš, ředitel marketingové komunikace společnosti Telefónica Czech Republic.
Kampaň Chytrá síť byla spuštěna v srpnu loňského roku. Jejím cílem bylo představit veřejnosti výhody internetu v mobilu a mobilního internetu. Chytrá síť se stala zastřešujícím pojmem pro všechny datové sítě, díky kterým mohou lidé využít telefony a notebooky naplno.
Na základě kampaně se zvýšil prodej mobilního internetu o 250 %. Výrazně se také navýšil počet zákazníků, kteří využívají internet v telefonu či notebooku na současných 1,33 milionu uživatelů. Kampaň jednoznačně přispěla k upevnění vedoucího postavení O2 v poskytování mobilního internetu.
Kampaň můžete najít například zde:
http://www.youtube.com/watch?v=1QN94hXLCCo
http://www.youtube.com/watch?v=o5cLAeyv1eI
http://www.youtube.com/watch?v=kx23PfDUrlk
http://www.youtube.com/watch?v=NSJMpKve0r0
Režisérský střih: http://www.youtube.com/watch?v=cYaZrmwqu3M
O soutěži Effie Awards
EFFIE je zkratka slova Effectiveness (efektivnost) a označuje soutěž o nejefektivnější reklamu. V dvoukolovém rozhodování porota posuzuje měřitelné, prokazatelné výsledky kampaní ve vztahu k zadaným cílům a hodnotí účinnost kampaní v poměru k vynaloženým prostředkům.
Podle mezinárodního průzkumu reklamy (GWA) je Effie nejprestižnější soutěží v oblasti komerčních komunikací. Koná se ve více jak třiceti vyspělých zemích světa. V České republice se pořádá od roku 1997.