- Kaktus má přes 95 000 zákazníků
- Nejčastěji využívají data (80%), následují hlasové služby (13%) a jen 7% zákazníků posílá SMS
- Nejvíce oceňují nabídku dat, líbí se jim komunikace a také ceny volání
- V rámci oslav 5. narozenin dnes při dobití 100 % kreditu zdarma
- V rámci dobíjecích akcí byl jen letos rozdán kredit již za více než 14 006 000 korun
Praha, 09. října 2018 – Před pěti lety spustila společnost T-Mobile vlastního virtuálního operátora s názvem Kaktus. Kaktus je určen hlavně pro mladé lidi a odlišuje se jednoduchou a férovou nabídkou služeb bez závazku, především výhodným účtováním po vteřinách, datovou nabídkou, možností vlastního výběru čísla a dobíjením malých částek.
Kaktus od zahájení provozu nasbíral už více než 95 000 tisíc zákazníků a je důkazem, že předplacené karty s atraktivní nabídkou jsou mezi zákazníky stále velmi vyhledávané a oblíbené. „Za posledních dvanáct měsíců vzrostla zákaznická báze o 17 %,“ říká David Milota, segmentový manažer předplacených služeb, a předpovídá, že hranici 100 000 Kaktusáků překročí operátor do konce letošního roku. Nejsilněji má Kaktus zastoupeny zákazníky ve věku 18 až 24 let, ti tvoří 36 % zákaznické báze. Podle průzkumu agentury Kantar TNS Kaktusáci nejvíce oceňují nabídku dat (63 %), líbí se jim styl komunikace (58 %) a také ceny volání (52 %).
Polovina zákazníků si pořizuje Kaktus online. Zákazníci mohou vybírat ze čtyř balíčků v rozmezí od 100 do 300 korun, kdy u každého z nich zároveň získávají 50 % extra porci dat navíc pro využití na sociálních sítích Facebook, Instagram, Snapchat a Twitter. Bez balíčků je základní ceník předplacené služby 2,50 korun za minutu hovoru, 1,50 korun za SMS a 1 koruna za MB dat. Provozní data ukazují, že zákazníci nejčastěji využívají data (80%), která s velkým odstupem následují hlasové služby (13%) a jen 7% zákazníků posílá SMS. Nejčastěji si zákazníci dobíjejí online, a to skoro v 70% případech, ostatní pak využívají platební terminály společnosti Sazka, trafiky a bankomaty.
Kaktus je na trhu výjimečný i tím, že od svého začátku nemá žádnou infolinku a veškerá komunikace probíhá prostřednictvím sociální sítě Facebook. Tým zákaznické péče Kaktusu vyřizuje v průměru 11 300 dotazů za měsíc. 70 % dotazů je zodpovězeno do 30 minut. Kromě infolinky na Facebooku probíhají také velmi oblíbené dobíjecí akce. Kaktus zákazníkům jen letos rozdal už více než 14 006 000 korun kreditu.
V rámci oslav svých pátých narozenin Kaktus dnes přidává ke každému dobití 100 % kreditu. Dvojnásobek tak získají všichni, kteří si pošlou kredit ve výši od dvou do pěti stovek v čase od 10:00-22:00 hodin.
Více informací na www.facebook.com/kaktus nebo www.mujkaktus.cz.
O společnosti
Společnost T-Mobile Czech Republic, člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom, vloni oslavila 20 let na českém trhu. S více než šesti miliony mobilních zákazníků je jedničkou na českém mobilním trhu.
T-Mobile je ale především integrovaným operátorem a kromě telekomunikačních služeb nabízí i komplexní ICT řešení nejen pro firmy. Svým klientům poskytuje nadstandardní služby ve vysokorychlostní síti a špičkové inovace v oblasti technologií.
T-Mobile Czech Republic, zakládající člen národní sítě UN Global Compact v České republice, klade důraz na odpovědný přístup k okolí a ke společnosti. Drží se férových pravidel podnikání, pomáhá na svět prospěšným aplikacím a službám, podporuje neziskové organizace, drobné podnikatele i jednotlivce a pomáhá při mimořádných událostech. Zaměstnanci společnosti působí jako dobrovolníci na řadě míst celé republiky.
Více informací o společnosti najdete na www.t-mobile.cz, www.t-press.cz, www.t-mobile.cz/pomahame (informace o společenské odpovědnosti) a www.rozjezdy.cz (T-Mobile Rozjezdy – program podpory drobných podnikatelů).